Nejstarší Subaru Impreza WRC na prodej!

Solberg, Petter
Solberg, Petter, foto: Subaru WRT
iM2 26. února 2009 22:10
Sdílej:

Nejstarší exemplář stroje Subaru Impreza WRC je na projej za 85 000 liber. Na stránkách Prodrivu jsou k mání v současné době i další kusy legendární Imprezy.

Debut Imprezy WRC se odehrál v Monte Carlu v roce 1997. Výše zmíněný kousek je originální nejstarší Subaru WRC, které sloužilo jako testovací vůz. Jeho poznávací značka je P555 WRC. Stroj Impreza WRC, který dostal interní označení PRO-WRC-97-001, byl prvním kouskem vyrobeným podle regulí vozů WRC. Během sezóny 1997 byl vůz používán jezdci Colinem McRaem, Pierrem Liattim a Kennethem Erikksonem k testům. Posléze byl v roce 1998 prodán Prodrivu. Irskou firmou McKinstry Motorsport byl v současnosti přestaven do původního stavu a teď je k prodeji.Odstoupení značky Subaru z MS v rally tedy značně přidalo na sběratelské hodnotě vozu.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.