Norské rally se účastní Adapta World Rally Team. Jeho jezdci jsou Mads Ostberg a Anders Gröndal. Odpovídají však výsledky očekáváním?
Tým postavený kolem Madse Ostberga má k dispozici dva vozy Subaru Impreza WRC specifikace 2008. Dnes ovšem jezdci, zvláště pak Anders Gröndal, předvedli hodně vlažné výkony a jejich výsledky jsou mírným zklamáním. Přitom začátek na včerejší super speciálce byl velice dobrý. Mads si zajistil čtvrtou příčku a kolega Anders ho jistil z místa desátého. Jenže dnešní výkon byl plný problémů. Ostbergovi se u jeho vozu neustále mlžilo přední sklo, což vedlo ke zhoršenému výhledu z vozu. Nor se tak rozhodl soutěžit s otevřenými okénky. Toto řešení vedlo ovšem k velké zimě uvnitř Imprezy. Den zakončil na 13. místě.Kolega Gröndal, který byl potvrzen na domácí soutěž teprve nedávno, byl na trati 6. rychlostní zkouši mimo trať a ztratil tak drahocenný čas. Problémy se u něj vyskytly ovšem již o jednu RZ dříve, když ztratil dokonce devět a tři čtvrtě minuty. Po dnešní etapě přiznal, že se mu dnešní den vůbec nepoved a zítra se pokusí odčinit nepovedený vstup do soutěže. Zajímavé bude sledovat, jak se mu jeho předsevzetí podaří naplnit, protože na TOP10 mu chybí hodně přes 12 minut...Nebo že by byl problém v ex-továrních Imprezách? Byly opravdu tak špatnými speciály? Oba jezdci jsou sice hodně mladí, ale na druhou stranu jedou v domácím prostředí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?