Norské rally se účastní Adapta World Rally Team. Jeho jezdci jsou Mads Ostberg a Anders Gröndal. Odpovídají však výsledky očekáváním?
Tým postavený kolem Madse Ostberga má k dispozici dva vozy Subaru Impreza WRC specifikace 2008. Dnes ovšem jezdci, zvláště pak Anders Gröndal, předvedli hodně vlažné výkony a jejich výsledky jsou mírným zklamáním. Přitom začátek na včerejší super speciálce byl velice dobrý. Mads si zajistil čtvrtou příčku a kolega Anders ho jistil z místa desátého. Jenže dnešní výkon byl plný problémů. Ostbergovi se u jeho vozu neustále mlžilo přední sklo, což vedlo ke zhoršenému výhledu z vozu. Nor se tak rozhodl soutěžit s otevřenými okénky. Toto řešení vedlo ovšem k velké zimě uvnitř Imprezy. Den zakončil na 13. místě.Kolega Gröndal, který byl potvrzen na domácí soutěž teprve nedávno, byl na trati 6. rychlostní zkouši mimo trať a ztratil tak drahocenný čas. Problémy se u něj vyskytly ovšem již o jednu RZ dříve, když ztratil dokonce devět a tři čtvrtě minuty. Po dnešní etapě přiznal, že se mu dnešní den vůbec nepoved a zítra se pokusí odčinit nepovedený vstup do soutěže. Zajímavé bude sledovat, jak se mu jeho předsevzetí podaří naplnit, protože na TOP10 mu chybí hodně přes 12 minut...Nebo že by byl problém v ex-továrních Imprezách? Byly opravdu tak špatnými speciály? Oba jezdci jsou sice hodně mladí, ale na druhou stranu jedou v domácím prostředí.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?