Po velmi dobrém vstupu Škody Motorsport do letošní sezony IRC na Rally Monte Carlo. Čtvrtém místu Jana Kopeckého a vedení v soutěži Juho Hanninena. Komentuje Juho svůj debut za volantem Škody Fábia S2000.
Jeho impozantní debut, kdy až do své havárie byl ve vedení v soutěži, je o to cennější, že jeho doménou jsou především šotolinové tratě a se spevněným povrchem nemá takové zkušenosti. A především to byla jeho první ostrá soutěž za volatem Fábie. Na nezpevněném povrchu, který je jeho doménou získal v loňském roce své první vítězství v seriálu IRC, zvítězil s Peugeotem 207 S2000 v Rally Russia.Této soutěže by se měl Juho zúčastnit i v letošním roce, jelikož v programu Škody Motorsport čítající šest podniků, by měla být i tato soutěž.
"Je pravda, že se cítím lépe na šotolinových tratích, tak že jsem byl docela překvapen jak rychlý jsem na Monte byl,"řekl Hanninen.
Juho Hanninen chválí Škodu Fábii S2000 i celý tovární tým. "Auto je velmi dobré, práce celého týmu je také na profesionální úrovni. Technici týmu dělají svoji práci skvěle a auto funguje perfektně," dodal Hanninen.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?