Na Irské Rally v první etapě zářil, Proton Satria S2000. Niall McShea za volantem toho speciálu, byl po dvou rychlostních zkouškách úvodního podniku World Rally Championchip na pátém místě celkového pořadí.
Tento speciál z dílen Mellors Elliot Motorsport porážel daleko výkonnější speciály WRC a jen porucha elektroniky mu zabránila dokončit první etapu v první desítce. Pomocí superrally se do soutěže vrátil, ale opět technické problémy mu nedovolili dokončit soutěž.
"O vůz je v současné době velký zájem. V téhle době chceme absolvovat hlavně šotolinové testy a pracujeme na komplexním programu v IRC, WRC a Britském šampionátu, řekl Chris Mellors"
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.