Týmový šéf Protonu Chris Mellors oznámil, že je pro příští rok reálná možnost vstupu značky se dvěma vozy do šampionátu WRC.
„Proton opravdu za tímto projektem stojí a je poměrně povzbuzen tím, co vidí. Tým se dvěma vozy ve WRC je momentálně naším cílem. Musíme teď jen prodiskutovat možnosti vstupu. Víme, že se budou měnit pravidla, toho bychom chtěli využít.“Ačkoliv není Proton registrován pro letošní sezonu jako značkový tým v IRC, Mellors tvrdí, že se zúčastní skoro všech podniků. „Je škoda, že za nás nepojede Bryan Bouffier, ale my jsme se chtěli prezentovat na mezinárodní úrovni, a tak jsme se rozhodli vypustit Monte Carlo a soustředit se na Irskou rally. Obojí bychom nestihli. Chtěli bychom náš vůz vyzkoušet na co nejvíce možných površích,“ zakončil Mellors.Tým MEM by také chtěl jet s Protonem Satria Neo S2000 v Britském a Irském asfaltovém šampionátu. Tyto dva šampionáty by rád bral jako jakési testy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?