Týmový šéf Protonu Chris Mellors oznámil, že je pro příští rok reálná možnost vstupu značky se dvěma vozy do šampionátu WRC.
„Proton opravdu za tímto projektem stojí a je poměrně povzbuzen tím, co vidí. Tým se dvěma vozy ve WRC je momentálně naším cílem. Musíme teď jen prodiskutovat možnosti vstupu. Víme, že se budou měnit pravidla, toho bychom chtěli využít.“Ačkoliv není Proton registrován pro letošní sezonu jako značkový tým v IRC, Mellors tvrdí, že se zúčastní skoro všech podniků. „Je škoda, že za nás nepojede Bryan Bouffier, ale my jsme se chtěli prezentovat na mezinárodní úrovni, a tak jsme se rozhodli vypustit Monte Carlo a soustředit se na Irskou rally. Obojí bychom nestihli. Chtěli bychom náš vůz vyzkoušet na co nejvíce možných površích,“ zakončil Mellors.Tým MEM by také chtěl jet s Protonem Satria Neo S2000 v Britském a Irském asfaltovém šampionátu. Tyto dva šampionáty by rád bral jako jakési testy.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?