Petter Solberg by se mohl příští rok vrátit zase nastálo do světového šampionátu. Nyní je v jednání s týmem, který se zatím ukázal jen v IRC, s Protonem.
Díky změně pravidel bychom se mohli příští rok dočkat účasti Protonu v MS. Pokud by vše vyšlo, hlavní hvězdou by byl určitě Petter Solberg. Vše je ale zatím v rámci vyjednávání mezi oběma stranami a nic není ještě dohodnuté. Navíc hlavním momentálním zájmem Solberga je, aby si zajistil konkurenceschopné auto do Norska.
"Proton je určitě dobré auto, hodně do detailu udělané. Zatím jsme se jen potkali a to je vše. Co bude v budoucnu zatím nevím. Více mě trápí moje účast v Norsku, kde mám problém sehnat auto. Pokud nebude možné sehnat konkurenceschopné auto, se kterým budu mít na vítězství, pak bych byl velmi rád za Xsaru WRC. S tou bych jel jen a jen pro fanoušky a předvedl jim pořádnou sněhovou show!," řekl Solberg.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?