 
            Ve velkém očekávání je Mads Ostberg, jehož tým zakoupil novou Subaru Impreza WRC S14.
Světová sezóna tohoto mladého Švéda začíná až v Norsku. Už teď ale jsou na pořadu dnes testy vozu v norských horách, tedy na sněhu a ledu. Impreza byla osazena tlumiči Öhlins. Tým za tento vůz zaplatil zhruba 12 mil. korun. Jezdec také využil změny nastavení diferenciálů oproti továrně.Mads si auto velmi pochvaluje. V rámci přípravy s ním pravděpodobně absolvuje dva podniky norského šampionátu - Sigdalsrally a Hadelandrally. Pojede zatím v týmu sám, jelikož post druhého jezdce stále není obsazen. Ostberg k tomu říká:" Veděl jsem, že auto je výborné, ale i tak jsem velmi pozitivně překvapen a potěšen.Velmi rychle jsem si na ovládání vozu zvykl. Oproti starší verzi se s autem musí zacházet poněkud odlišně. Oproti staršímu vozu se nový lépe ovládá a také je lepší motor," uzavírá Ostberg
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?