Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu?
Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu? Nové technologie Vám to umožní.
Na webových stránkách Toyoty si zadáte požadavek na předvedení vozu a ozve se Vám prodejce dealera Toyoty, kterého jste si vybrali. Prodejce použije Digitální Showroom, jednoduchý nástroj pro komunikaci se zákazníky. Jeho hlavním účelem je zprostředkovat zákazníkovi audiovizuální prezentaci vozidla za pomoci vybrané online služby.
Automobilka Toyota tak zareagovala na situaci, kdy jsou nařízením vlády uzavřeny showroomy a zákazníci jsou nuceni být doma. Prostřednictvím popsané technologie mohou absolvovat prohlídku vybraného vozidla Toyota z pohodlí a bezpečí domova.
Na webových stránkách Toyoty si vyberou stránku Virtuální Showroom, dále si vyberou vozidlo o které mají zájem, zvolí prodejce a vyplní krátký formulář s údaji nutnými pro dálkové spojení.
Následně se jim prodejce přihlásí a předvede zákazníkovi vozidlo, včetně zodpovězení jeho dotazů. Nejedná se tedy o virtuální předem připravenou prohlídku, ale online živé předvedení vozidla včetně odborného poradenství.
Ne nadarmo se říká, že každá špatná věc má i své dobré stránky. V případě uzavření "kamenných showroomů" je to využití moderních technologií ve prospěch zákazníka.
V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě. Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá jeho důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od vozu, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.
Předání vozu klientovi následné probíhá bez kontaktu. U některých partnerů je, po domluvě s pracovníkem servisu, možnost vyzvednutí a doručení vozu zákazníka na smluvené místo. Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu nejlépe předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.