Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu?
Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu? Nové technologie Vám to umožní.
Na webových stránkách Toyoty si zadáte požadavek na předvedení vozu a ozve se Vám prodejce dealera Toyoty, kterého jste si vybrali. Prodejce použije Digitální Showroom, jednoduchý nástroj pro komunikaci se zákazníky. Jeho hlavním účelem je zprostředkovat zákazníkovi audiovizuální prezentaci vozidla za pomoci vybrané online služby.
Automobilka Toyota tak zareagovala na situaci, kdy jsou nařízením vlády uzavřeny showroomy a zákazníci jsou nuceni být doma. Prostřednictvím popsané technologie mohou absolvovat prohlídku vybraného vozidla Toyota z pohodlí a bezpečí domova.
Na webových stránkách Toyoty si vyberou stránku Virtuální Showroom, dále si vyberou vozidlo o které mají zájem, zvolí prodejce a vyplní krátký formulář s údaji nutnými pro dálkové spojení.
Následně se jim prodejce přihlásí a předvede zákazníkovi vozidlo, včetně zodpovězení jeho dotazů. Nejedná se tedy o virtuální předem připravenou prohlídku, ale online živé předvedení vozidla včetně odborného poradenství.
Ne nadarmo se říká, že každá špatná věc má i své dobré stránky. V případě uzavření "kamenných showroomů" je to využití moderních technologií ve prospěch zákazníka.
V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě. Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá jeho důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od vozu, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.
Předání vozu klientovi následné probíhá bez kontaktu. U některých partnerů je, po domluvě s pracovníkem servisu, možnost vyzvednutí a doručení vozu zákazníka na smluvené místo. Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu nejlépe předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?