Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu?
Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu? Nové technologie Vám to umožní.
Na webových stránkách Toyoty si zadáte požadavek na předvedení vozu a ozve se Vám prodejce dealera Toyoty, kterého jste si vybrali. Prodejce použije Digitální Showroom, jednoduchý nástroj pro komunikaci se zákazníky. Jeho hlavním účelem je zprostředkovat zákazníkovi audiovizuální prezentaci vozidla za pomoci vybrané online služby.
Automobilka Toyota tak zareagovala na situaci, kdy jsou nařízením vlády uzavřeny showroomy a zákazníci jsou nuceni být doma. Prostřednictvím popsané technologie mohou absolvovat prohlídku vybraného vozidla Toyota z pohodlí a bezpečí domova.
Na webových stránkách Toyoty si vyberou stránku Virtuální Showroom, dále si vyberou vozidlo o které mají zájem, zvolí prodejce a vyplní krátký formulář s údaji nutnými pro dálkové spojení.
Následně se jim prodejce přihlásí a předvede zákazníkovi vozidlo, včetně zodpovězení jeho dotazů. Nejedná se tedy o virtuální předem připravenou prohlídku, ale online živé předvedení vozidla včetně odborného poradenství.
Ne nadarmo se říká, že každá špatná věc má i své dobré stránky. V případě uzavření "kamenných showroomů" je to využití moderních technologií ve prospěch zákazníka.
V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě. Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá jeho důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od vozu, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.
Předání vozu klientovi následné probíhá bez kontaktu. U některých partnerů je, po domluvě s pracovníkem servisu, možnost vyzvednutí a doručení vozu zákazníka na smluvené místo. Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu nejlépe předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.