Jak funguje Digitální Showroom?

Toyota
Toyota, foto: Toyota
AutoRoad.cz 1. dubna 2020 16:29
Sdílej:

Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu?

Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu? Nové technologie Vám to umožní.

Na webových stránkách Toyoty si zadáte požadavek na předvedení vozu a ozve se Vám prodejce dealera Toyoty, kterého jste si vybrali. Prodejce použije Digitální Showroom, jednoduchý nástroj pro komunikaci se zákazníky. Jeho hlavním účelem je zprostředkovat zákazníkovi audiovizuální prezentaci vozidla za pomoci vybrané online služby.

Automobilka Toyota tak zareagovala na situaci, kdy jsou nařízením vlády uzavřeny showroomy a zákazníci jsou nuceni být doma. Prostřednictvím popsané technologie mohou absolvovat prohlídku vybraného vozidla Toyota z pohodlí a bezpečí domova.

Na webových stránkách Toyoty si vyberou stránku Virtuální Showroom, dále si vyberou vozidlo o které mají zájem, zvolí prodejce a vyplní krátký formulář s údaji nutnými pro dálkové spojení.

Následně se jim prodejce přihlásí a předvede zákazníkovi vozidlo, včetně zodpovězení jeho dotazů. Nejedná se tedy o virtuální předem připravenou prohlídku, ale online živé předvedení vozidla včetně odborného poradenství.

Ne nadarmo se říká, že každá špatná věc má i své dobré stránky. V případě uzavření "kamenných showroomů" je to využití moderních technologií ve prospěch zákazníka.

V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě. Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá jeho důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od vozu, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.

Předání vozu klientovi následné probíhá bez kontaktu. U některých partnerů je, po domluvě s pracovníkem servisu, možnost vyzvednutí a doručení vozu zákazníka na smluvené místo. Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu nejlépe předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.