Značka Volkswagen zavádí s uvedením modelu Golf 8 na trh nový koncept údržby svých vozidel, který bude v průběhu příštího roku postupně rozšířen na všechny modely.
Achim Schaible, vedoucí oddělení After Sales & Dealer Network značky Volkswagen, vysvětluje: „Vysoká kvalita našich vozidel nám umožňuje prodloužit servisní interval v Evropě na 24 měsíců, tedy dvojnásobek. Jsme tak jednou z mála mainstreamových značek, jejíž zákazníci nebudou muset tak často do servisu. Naše nová standardní servisní prohlídka kromě toho nahrazuje dosavadní formát. Výrazně tím zjednodušujeme koncept údržby, který je díky tomu ještě transparentnější pro naše zákazníky a partnery.“
V roce 2020 bude nový koncept údržby postupně rozšířen na všechny modely značky Volkswagen, a to v rámci uvedení nových modelů na trh, modernizací nebo přechodu na nový modelový rok od poloviny roku. Pro novou modelovou řadu ID. bude platit specifický koncept údržby, který bude zveřejněn před zahájením prodeje.
Hlavním přínosem nového konceptu údržby je prodloužení servisního intervalu v Evropě (opatření platí také pro Jižní Koreu, Japonsko a Nový Zéland) na dvojnásobek, tedy 24 měsíců. Náročnější provozní podmínky na ostatních trzích, například horké podnebí nebo prašné prostředí, vyžadují zachování každoročních servisních prohlídek vozidel. Kilometrové limity zůstávají zachovány a v jednotlivých regionech, resp. zemích se mohou lišit.
Nová standardní servisní prohlídka nahrazuje dosavadní formát velkých a malých servisních prohlídek. Jednotný rozsah údržby a nové intervaly umožňují poskytovat spolehlivější a transparentnější informace o ceně, což má velký vliv na vnímanou kvalitu servisu, a tím i na spokojenost zákazníků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.