Společnost Lexani Motorcars přetvořila mohutné SUV Toyota Sequoia na něco, s jehož luxusem se může měřit leda tak Rolls-Royce, ale s mnohem větší bezpečností.
Přestavby mohutných SUV jsou prováděny relativně často. Na rozdíl od okázalých vozů jako je Maybach, Bentley nebo Rolls-Royce jsou v provozu nenápadnější, ale jejich vnitřní prostor je dost velký na to, aby uvnitř vzniklo solidní království. Pancéřování je možné naroubovat prakticky na jakékoliv auto, velké SUV má ale při úniku z rizikového místa potenciální výhodu ve schopnosti překonávání překážek.
Luxus, pohodlí a bezpečnost se setkávají právě v přestavbě Toyoty Sequioa na obrněný tank od společnosti Lexani Motorcars. Ta se podobnými úpravami již delší dobu zabývá a je schopna podobným způsobem upravit řadu jiných SUV a v luxusní umí proměnit i dodávky od Mercedesu.Výbava může být samozřejmě taková, jakou si zákazník přeje. Interiér je pozměněn tak, aby vyhovoval luxusním standardům zejména co se týče prostornosti a samozřejmě také zábavnosti.
Karoserie je zesílena vrstveným pancířem, který je složen mimo jiné z oceli a kevlaru. Podvozek je zesílen proti výbuchu nastražené bomby či hozeného granátu. Samozřejmostí je úprava nádrže proti proražení a dostatečná ochrana dveří proti průstřelu v oblasti styku dveří s karoserií.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?