Krátce před zahájením mezinárodního autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem je již rezervováno všech 30 000 vozů ID.3, zařazených do programu předběžné registrace. Největší počet registrovaných zákazníků žije v Německu, Norsku, Nizozemí, Švédsku a Velké Británii. Dalších 100 000 zájemců se přihlásilo k odběru newsletteru ID.3, v němž Volkswagen pravidelně informuje o svém novém elektromobilu a obecně o elektromobilitě v podání značky Volkswagen. Volkswagen představí ID.3 ve světové premiéře příští týden na IAA.
Jürgen Stackmann, člen představenstva značky Volkswagen osobní vozy, odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby, k tomu říká: „Našeho cíle 30 000 rezervací modelu ID.3 1ST Edition jsme dosáhli již před IAA. Tento úspěch ukazuje, že ID.3 přichází ve správný okamžik. Více lidí chce přejít na elektromobilitu.“
Zájemci v Evropě si mohou již od letošního května po složení zálohy 1000 EUR nezávazně rezervovat vůz z limitované edice u příležitosti uvedení modelu ID.3 na trh.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
S modelem ID.3 začíná pro Volkswagen nová éra. Jedná se o první model rozsáhlé rodiny elektromobilů. Značka Volkswagen s nimi hodlá nabídnout mnoha lidem elektromobilitu, která je atraktivní a cenově dostupná.
Zatímco základní doporučená cena modelu ID.3 s nejmenší sadou akumulátorů by měla v Německu zůstat pod hranicí 30 000 EUR (doporučená cena), exkluzivní speciální edice ID.3 1ST bude nabízena za méně než 40 000 EUR. Uvedené ceny jsou před odečtením případných státních dotací. ID.3 1ST má dojezd až 420 kilometrů (WLTP).
Kromě mnoha prvků výbavy, nabízených jinak jen na přání, a exkluzivních stylistických detailů obdrží zákazníci, kteří zaregistrovali svůj zájem o model ID.3 1ST, při koupi navíc možnost bezplatného nabíjení elektromobilu po dobu jednoho roku s limitem 2000 kWh odebrané elektrické energie – a to na všech veřejných nabíjecích stanicích, zařazených do nabíjecí aplikace Volkswagen „We Charge“, a také v celoevropské síti rychlonabíjecích stanic IONITY. ID.3 bude zákazníkům dodáván s neutrální bilancí emisí CO2.
Zákazníci, kteří se rozhodli pro rezervaci speciální edice, si ve spolupráci s příslušným prodejcem vyberou a objednají požadovanou verzi modelu ID.3 1ST během podzimu a jara.
„Zájemci o speciální edici ID.3 1ST nebo o první vozy sériově vyráběného modelu ID.3 se mohou v každém případě i nadále u nás registrovat,“ radí šéf prodeje Jürgen Stackmann. „Na jednotlivých trzích vedeme čekací listiny později registrovaných zájemců. Ze zkušeností již víme, že do termínu závazné objednávky dochází ještě k mnoha změnám.“
Registrace je i nadále možná na portále www.volkswagen.com/id-prebooking nebo na IAA v expozici značky Volkswagen. Výroba speciální edice ID.3 1ST bude podle plánu zahájena na konci roku 2019. První vozidla budou zákazníkům předána v polovině roku 2020.
Expozice značky Volkswagen na letošním autosalonu IAA bude zcela ve znamení modelu ID.3 a elektromobility. Jakým směrem se bude nabídka rozšiřovat po uvedení modelu ID.3, to ukáže návštěvníkům první pohled na další model rodiny ID. Volkswagen se bude kromě toho prezentovat na tradičním místě v hale 3 zcela nově uspořádanou expozicí v novém vizuálním stylu značky, který bude mít ve Frankfurtu rovněž světovou premiéru. ID.3 je první vozidlo, které bude odhaleno s novým logem značky Volkswagen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.