Krátce před zahájením mezinárodního autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem je již rezervováno všech 30 000 vozů ID.3, zařazených do programu předběžné registrace. Největší počet registrovaných zákazníků žije v Německu, Norsku, Nizozemí, Švédsku a Velké Británii. Dalších 100 000 zájemců se přihlásilo k odběru newsletteru ID.3, v němž Volkswagen pravidelně informuje o svém novém elektromobilu a obecně o elektromobilitě v podání značky Volkswagen. Volkswagen představí ID.3 ve světové premiéře příští týden na IAA.
Jürgen Stackmann, člen představenstva značky Volkswagen osobní vozy, odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby, k tomu říká: „Našeho cíle 30 000 rezervací modelu ID.3 1ST Edition jsme dosáhli již před IAA. Tento úspěch ukazuje, že ID.3 přichází ve správný okamžik. Více lidí chce přejít na elektromobilitu.“
Zájemci v Evropě si mohou již od letošního května po složení zálohy 1000 EUR nezávazně rezervovat vůz z limitované edice u příležitosti uvedení modelu ID.3 na trh.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
S modelem ID.3 začíná pro Volkswagen nová éra. Jedná se o první model rozsáhlé rodiny elektromobilů. Značka Volkswagen s nimi hodlá nabídnout mnoha lidem elektromobilitu, která je atraktivní a cenově dostupná.
Zatímco základní doporučená cena modelu ID.3 s nejmenší sadou akumulátorů by měla v Německu zůstat pod hranicí 30 000 EUR (doporučená cena), exkluzivní speciální edice ID.3 1ST bude nabízena za méně než 40 000 EUR. Uvedené ceny jsou před odečtením případných státních dotací. ID.3 1ST má dojezd až 420 kilometrů (WLTP).
Kromě mnoha prvků výbavy, nabízených jinak jen na přání, a exkluzivních stylistických detailů obdrží zákazníci, kteří zaregistrovali svůj zájem o model ID.3 1ST, při koupi navíc možnost bezplatného nabíjení elektromobilu po dobu jednoho roku s limitem 2000 kWh odebrané elektrické energie – a to na všech veřejných nabíjecích stanicích, zařazených do nabíjecí aplikace Volkswagen „We Charge“, a také v celoevropské síti rychlonabíjecích stanic IONITY. ID.3 bude zákazníkům dodáván s neutrální bilancí emisí CO2.
Zákazníci, kteří se rozhodli pro rezervaci speciální edice, si ve spolupráci s příslušným prodejcem vyberou a objednají požadovanou verzi modelu ID.3 1ST během podzimu a jara.
„Zájemci o speciální edici ID.3 1ST nebo o první vozy sériově vyráběného modelu ID.3 se mohou v každém případě i nadále u nás registrovat,“ radí šéf prodeje Jürgen Stackmann. „Na jednotlivých trzích vedeme čekací listiny později registrovaných zájemců. Ze zkušeností již víme, že do termínu závazné objednávky dochází ještě k mnoha změnám.“
Registrace je i nadále možná na portále www.volkswagen.com/id-prebooking nebo na IAA v expozici značky Volkswagen. Výroba speciální edice ID.3 1ST bude podle plánu zahájena na konci roku 2019. První vozidla budou zákazníkům předána v polovině roku 2020.
Expozice značky Volkswagen na letošním autosalonu IAA bude zcela ve znamení modelu ID.3 a elektromobility. Jakým směrem se bude nabídka rozšiřovat po uvedení modelu ID.3, to ukáže návštěvníkům první pohled na další model rodiny ID. Volkswagen se bude kromě toho prezentovat na tradičním místě v hale 3 zcela nově uspořádanou expozicí v novém vizuálním stylu značky, který bude mít ve Frankfurtu rovněž světovou premiéru. ID.3 je první vozidlo, které bude odhaleno s novým logem značky Volkswagen.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.