Společnost Honda pokračuje ve své strategii „Electric Vision“ oznámením jména nového městského elektromobilu a potvrzením hybridního pohonu pro zcela nový model Jazz, který by měl mít premiéru ještě letos na autosalonu v Tokiu.
Společnost Honda pokračuje ve své strategii „Electric Vision“ pro Evropu potvrzením jména svého prvního plně elektrifikovaného městského vozidla – „Honda e“ – a oznámením, že model Jazz nové generace bude k dispozici s hybridním hnacím ústrojím s technologií inteligentního pohonu s více režimy (i-MMD).
Cílem strategie „Electric Vision“, kterou společnost Honda potvrdila a ještě zdůraznila na ženevském autosalonu 2019, je to, že do roku 2025 mají všechny vozy této značky prodávané v Evropě mít elektrifikovaná hnací ústrojí.
Vůz Honda e, který byl v Ženevě představen jako výrobní prototyp, je prvním modelem společnosti Honda, který využívá unikátní platformy pro elektromobily a svým designem i použitou technologií znamená odvážný krok vpřed. Tento kompaktní elektromobil nabízí dynamické jízdní vlastnosti charakteristické pro značku Honda, k nimž přispívá sportovně laděný pohon zadní nápravy a pokročilé elektrické hnací ústrojí.
O vůz Honda e již vyjádřilo zájem více než 22 000 zákazníků po celé Evropě a zájemci mohou nalézt více informací na webových stránkách Honda zde. Z nejdůležitějších parametrů však můžeme zmínit například dojezd více než 200 km na jedno nabití a také schopnost nabít u rychlonabíjecích stanic akumulátory na 80 % kapacity během pouhých 30 minut. Pro elektromobil určený do města se tak jedná o skvělé parametry.
Hybridní systém i-MMD, který bude k dispozici u nové generace oblíbeného modelu Jazz, již vzbudil po celé Evropě široký ohlas díky vysoké míře praktičnosti a propracování, které prokazuje v novém modelu CR-V Hybrid. V souladu s cílem kompletní elektrifikace do roku 2025, společnost Honda rozšíří použití svého hybridního systému i-MMD se dvěma motory a jeho zavedení u vozů v menších segmentech.
Model Jazz nové generace bude mít premiéru ještě letos na tokijském autosalonu.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.