Společnost Honda pokračuje ve své strategii „Electric Vision“ oznámením jména nového městského elektromobilu a potvrzením hybridního pohonu pro zcela nový model Jazz, který by měl mít premiéru ještě letos na autosalonu v Tokiu.
Společnost Honda pokračuje ve své strategii „Electric Vision“ pro Evropu potvrzením jména svého prvního plně elektrifikovaného městského vozidla – „Honda e“ – a oznámením, že model Jazz nové generace bude k dispozici s hybridním hnacím ústrojím s technologií inteligentního pohonu s více režimy (i-MMD).
Cílem strategie „Electric Vision“, kterou společnost Honda potvrdila a ještě zdůraznila na ženevském autosalonu 2019, je to, že do roku 2025 mají všechny vozy této značky prodávané v Evropě mít elektrifikovaná hnací ústrojí.
Vůz Honda e, který byl v Ženevě představen jako výrobní prototyp, je prvním modelem společnosti Honda, který využívá unikátní platformy pro elektromobily a svým designem i použitou technologií znamená odvážný krok vpřed. Tento kompaktní elektromobil nabízí dynamické jízdní vlastnosti charakteristické pro značku Honda, k nimž přispívá sportovně laděný pohon zadní nápravy a pokročilé elektrické hnací ústrojí.
O vůz Honda e již vyjádřilo zájem více než 22 000 zákazníků po celé Evropě a zájemci mohou nalézt více informací na webových stránkách Honda zde. Z nejdůležitějších parametrů však můžeme zmínit například dojezd více než 200 km na jedno nabití a také schopnost nabít u rychlonabíjecích stanic akumulátory na 80 % kapacity během pouhých 30 minut. Pro elektromobil určený do města se tak jedná o skvělé parametry.
Hybridní systém i-MMD, který bude k dispozici u nové generace oblíbeného modelu Jazz, již vzbudil po celé Evropě široký ohlas díky vysoké míře praktičnosti a propracování, které prokazuje v novém modelu CR-V Hybrid. V souladu s cílem kompletní elektrifikace do roku 2025, společnost Honda rozšíří použití svého hybridního systému i-MMD se dvěma motory a jeho zavedení u vozů v menších segmentech.
Model Jazz nové generace bude mít premiéru ještě letos na tokijském autosalonu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?