Společnost Honda pokračuje ve své strategii „Electric Vision“ oznámením jména nového městského elektromobilu a potvrzením hybridního pohonu pro zcela nový model Jazz, který by měl mít premiéru ještě letos na autosalonu v Tokiu.
Společnost Honda pokračuje ve své strategii „Electric Vision“ pro Evropu potvrzením jména svého prvního plně elektrifikovaného městského vozidla – „Honda e“ – a oznámením, že model Jazz nové generace bude k dispozici s hybridním hnacím ústrojím s technologií inteligentního pohonu s více režimy (i-MMD).
Cílem strategie „Electric Vision“, kterou společnost Honda potvrdila a ještě zdůraznila na ženevském autosalonu 2019, je to, že do roku 2025 mají všechny vozy této značky prodávané v Evropě mít elektrifikovaná hnací ústrojí.
Vůz Honda e, který byl v Ženevě představen jako výrobní prototyp, je prvním modelem společnosti Honda, který využívá unikátní platformy pro elektromobily a svým designem i použitou technologií znamená odvážný krok vpřed. Tento kompaktní elektromobil nabízí dynamické jízdní vlastnosti charakteristické pro značku Honda, k nimž přispívá sportovně laděný pohon zadní nápravy a pokročilé elektrické hnací ústrojí.
O vůz Honda e již vyjádřilo zájem více než 22 000 zákazníků po celé Evropě a zájemci mohou nalézt více informací na webových stránkách Honda zde. Z nejdůležitějších parametrů však můžeme zmínit například dojezd více než 200 km na jedno nabití a také schopnost nabít u rychlonabíjecích stanic akumulátory na 80 % kapacity během pouhých 30 minut. Pro elektromobil určený do města se tak jedná o skvělé parametry.
Hybridní systém i-MMD, který bude k dispozici u nové generace oblíbeného modelu Jazz, již vzbudil po celé Evropě široký ohlas díky vysoké míře praktičnosti a propracování, které prokazuje v novém modelu CR-V Hybrid. V souladu s cílem kompletní elektrifikace do roku 2025, společnost Honda rozšíří použití svého hybridního systému i-MMD se dvěma motory a jeho zavedení u vozů v menších segmentech.
Model Jazz nové generace bude mít premiéru ještě letos na tokijském autosalonu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?