Véronique Gillardeau, ředitelka prestižní firmy na chov ústřic, opět oslovila studio Peugeot Design Lab pro realizaci originálního projektu. Zákazníkům firmy Gillardeau nabízí možnost zapůjčení elektrických tříkolek, které jim zprostředkují unikátní zážitek spojený s piknikem na ostrově Île de Ré.
Povzbuzena úspěchem foodtrucků „Marcelle“, které vytvořilo studio Peugeot Design Lab, se firma Gillardeau na studio opět obrátila, aby navrhlo „bistrokolo“. Designéři Peugeot vytvořili tříkolku, kterou vybavili důmyslným skládacím stolkem, aby si zákazníci mohli vychutnat ústřice, a také zabudovanou ledničkou, která zaručuje čerstvost. Tříkolku, pokřtěnou „Le Petit Gégé“, lze v současné době potkat ve francouzském městě Saint-Martin-de-Ré.
Gillardeau nabízí zákazníkům novou formu „take away“
Společnost Gillardeau sídlí v centru francouzského ostrova Île de Ré v městě Saint-Martin-de-Ré. Ostrov v Atlantském oceánu leží jen několik kilometrů od kontinentu, se kterým je spojen bezmála tříkilometrovým mostem. Toto umístění předurčuje firmu k chovu a prodeji ústřic. Nyní přichází Gillardeau s kreativní nabídkou možnosti zapůjčení tříkolky pro piknik u moře s rodinou nebo přáteli.
Tříkolka dokáže pojmout jídlo a nápoje pro 12 osob a díky elektromotoru ji lze používat zcela bez námahy. Dojezd až 160 kilometrů k cestování po ostrově Île de Ré zcela postačuje.
„Společně se studiem Peugeot Design Lab jsme vytvořili pět mobilních foodtrucků „Marcelle“. Jejich úspěch na trzích a různých akcích mě přiměl k nové spolupráci se studiem. Chtěla jsem našim zákazníkům nabídnout nový koncept, vhodný pro ostrov Île de Ré. Společně s designéry Peugeot se vykrystalizovala představa „bistrokola“. Naši zákazníci si mohou pronajmout tříkolku, vychutnat si ústřice Gillardeau® na barovém stole a současně krásný výhled na moře. Tříkolku jsem pojmenovala „Le Petit Gégé“ jako poctu Gérardu Gillardeau, vnukovi zakladatele naší firmy. Byl vášnivý cyklista a váhal, zda se stát profesionálním cyklistou, nebo chovatelem ústřic,“ prohlásila Véronique Gillardeau, spoluředitelka stejnojmenné společnosti.
Zobrazit příspěvek na InstagramuPEUGEOT Design Lab designs a food bike for @maison_gillardeau Véronique Gillardeau, co-director of the prestigious Gillardeau oyster farm, is offering her customers an electrically-assisted tricycle to hire for picnicking on the Île de Ré. Following the success of her “Marcelle” food trucks, created by PEUGEOT Design Lab, she called upon the studio once again to design her “bistro bike”. PEUGEOT’s designers equipped it with an ingenious folding table for customers to enjoy their oysters on, as well as an integrated refrigerator to keep them cool. Christened “Le Petit Gégé”, the tricycle is currently operating in Saint-Martin-de-Ré. . . . #peugeot #peugeotdesignlab #peugeotdesign #designer #designstudio #design #productdesign #industrialdesign #bike #foodbike #oysters #electricbike
Špičkové „bistrokolo“ z ateliérů studia Peugeot Design Lab
Designéři studia Peugeot Design Lab vymysleli mechanismus pohybu, úložné prostory a styl tříkolky.
Při jízdě na tříkolce chrání pracovní plochu a skladovací přihrádky stůl. Po zastavení se rozloží a stane se z něj servírovací bar. Pracovní plocha má tři odkládací přihrádky. Chladnička udržuje čerstvost ústřic a nápojů, další přihrádka je určena pro příbory a nástroje pro přípravu ústřic. K dispozici je také koš na prázdné lastury po pikniku. Zúžená zadní část trojkolky zajištěná koženými panty evokuje kapotu klasického auta. Dřevěné a nerezové prvky se inspirují tradicemi chovu ústřic. Černý lak a logo posiluje prestiž firmy Gillardeau.Tříkolka „Le Petit Gégé“ vyrobená exkluzivně pro firmu Gillardeau, si vyžádala tři měsíce příprav. Výrobou byla pověřena firma Gruau Le Mans. K zapůjčení je v prostorách firmy Gillardeau na pláži v Saint-Martin-de-Ré.
Tříkolka „Le Petit Gégé“ je novým ambasadorem společnosti Gillardeau a přebírá ducha foodtrucků, které se staly vizitkou práce studia Peugeot Design Lab. Foodtrucky „Marcelle“ navrhlo studio Peugeot Design Lab pro Gillardeau v polovině roku 2017. Jsou opatřeny pultem, který se vysune ze zadní strany vozu Peugeot Expert. Kuchař, který otevírá ústřice, je na stejné úrovni jako zákazníci, kteří tak vidí veškerou přípravu. Jméno „Marcelle“ je poctou dceři zakladatele firmy Gillardeau, která ve firmě působila na začátku dvacátého století.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.