Drony nabízejí fotografům i kameramanům zcela nový úhel pohledu, málokdo však dokáže využít svou techniku tak obratně, jako YouTuber Johnny FPV. Tento zkušený pilot speciálního dronu totiž zásobuje své fanoušky záběry, které vás jednoduše ohromí. Kombinace kvalitního videa, rychlého dronu a jeho skvělých manévrů vám totiž dodá pocit, jako byste se právě dívali na film s ohromným rozpočtem, nebo hráli hru s neuvěřitelně reálnou grafikou.
Na trhu se v posledních letech objevila celá řada kvalitních a poměrně dostupných dronů, které nabízí vstup do tohoto zajímavého světa i naprostým amatérům. A zatímco někdo se zaměřuje na zajímavé fotografie krajiny či architektury, nás naprosto fascinují zdařilé záběry aut.
A v tomto oboru je naprostým fenoménem YouTuber známý pod přezdívkou Johnny FPV, který produkuje skutečně jedinečná videa. Nepoužívá totiž komerčně dostupný dron, ale speciálně postavený závodní stroj, který je osazen kamerou GoPro Hero 7.
Jeho dron sice nepatří k největším, zato se však může pochlubit skvělým výkonem a až neuvěřitelnou manévrovatelností. Navíc je osazen kamerou, která přenáší záběry i do brýlí na pilotově hlavě. A právě to mu umožňuje získávat naprosto jedinečné záběry, které ohromují celý svět.
První část videa, na kterém můžeme vidět dva driftující vozy, byla natočena během prvního závodu série Formula Drift. Druhé video je pak poněkud staršího data a zachycuje upravený Nissan Silvia S15 driftující na horské silnici v Abu Dhabi. Video navíc doplňuje skvěle zvolená hudba a tak je vyloženě radost se na tyto záběry dívat. Zvláště video z horské silnice působí neuvěřitelně.
Vraťme se ale ještě na chvíli k šampionátu Formula Drift, který by měl být letos zcela unikátní, jak dodává web Carscoops, který upozornil i na záběry driftujících vozů. Letošního šampionátu Formula drift by se totiž kromě jiného měly zúčastnit i elektrické vozy, z nichž jedním bude i nedávno představené elektrické Camaro o výkonu 515 koní s točivým momentem 1085 Nm.
To možná v záplavě upravených drifterských speciálů nezní nijak extrémně, přesto jsme si jistí, že pro milovníky tohoto motorsportu se bude jednat o zajímavou podívanou. Přes 1 000 Nm totiž bohatě stačí jak k jízdě bokem, tak k trhání zadních pneumatik.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?