Clarkson poprvé řekl, co si myslí o neúspěchu nového Top Gearu. Ten pohled je všeříkající

Jeremy Clarkson v The Jonathan Ross Show (YouTube/The Jonathan Ross Show)
Jeremy Clarkson v The Jonathan Ross Show (YouTube/The Jonathan Ross Show), foto: youtube.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 15. dubna 2019 09:09
Sdílej:

Když slavné trio Clarkson, Hammond a May opustilo v roce 2015 pořad Top Gear, považovalo to mnoho z nás za definitivní konec jedné z nejpopulárnějších motoristických show světa. BBC se však nehodlala svého pořadu vzdát a tak začala hledat nové tváře, které by mohly svatou trojici zastoupit. Není však žádným tajemstvím, že od roku 2015 sledovanost Top Gearu klesá a je možná jen otázkou času, kdy BBC celý projekt definitivně pohřbí. A co si o tom Clarkson myslí?

Clarkson se nedávno objevil v populární britské talkshow „The Jonathan Ross Show," kde se ho moderátor zeptal na jeho pocity ohledně neúspěšnosti Top Gearu po jeho odchodu. A Clarkson samozřejmě zareagoval přesně tak nedospěle, jak bychom od něj čekali.

Po vyřčení otázky pouze pronesl „Ten výraz bude skutečně těžké předvést" a poté nasadil svůj tradiční samolibý úsměv, který je naprosto všeříkající a který již ve svých show předvedl mnohokrát.

Ross následně dodal, že oba zbylí moderátoři jsou v této otázce obvykle dost šlechetní, což Clarkson potvrdil a dodal: „James a Richard vždycky říkají, že to je škoda a že jim přáli všechno nejlepší.. Ale já ne." A poté přichází další známá grimasa, kterou jen Clarkson zdůrazňuje, co před chvílí naznačil.

Samotný Top Gear přitom opět čekají velké změny. Poté, co se sestava moderátorů usadila ve složení LeBlanc, Harris a Reid, se začalo zdát, že veřejnost novou show konečně vezme na milost. Po skončení právě vysílané 26. epizody se však moderátoři opět vystřídají a zůstane pouze Harris, kterého doplní celebrity Freddie Flintoff a Paddy McGuinness. A tahle změna se u veřejnosti nesetkala s příliš velkým nadšením.

Ani Grand Tour však nezůstane takový, jaký jsme ho doteď znali. Třetí série totiž znamenala konec formátu, který Clarkson, Hammond a May budovali dlouhých 17 let. V příštích letech už se tak budou muset obejít bez studia (stanu), živého publika nebo závodní dráhy.

Nově by se měl Grand Tour měl vydat cestou velkolepých speciálů, cestování, atd. Ostatně jak na konci třetí sezóny trojice prohlásila - je spousta zemí, kde ještě nebyli. Spousta lidí, které Clarkson neurazil. A také spousta aut, které Hammond nestihl nabourat.

Stalo se
Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.

Novinky ze světa EV
Xiaomi YU7

Xiaomi YU7 vypadá jako Ferrari, ujede přes 800 km a chce zničit "bestseller" Tesla Model Y

Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Toyota RAV4 (2026): Chytřejší hybrid, až 100 km na elektřinu a technologie budoucnosti

Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.

Novinky ze světa EV
Na mnichovském veletrhu IAA Mobility odhalí Kia svůj nejnovější model v segmentu elektromobilů.

Nová Kia EV5: Elektrické SUV s dojezdem až 720 km přijde v roce 2026

Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.