Když slavné trio Clarkson, Hammond a May opustilo v roce 2015 pořad Top Gear, považovalo to mnoho z nás za definitivní konec jedné z nejpopulárnějších motoristických show světa. BBC se však nehodlala svého pořadu vzdát a tak začala hledat nové tváře, které by mohly svatou trojici zastoupit. Není však žádným tajemstvím, že od roku 2015 sledovanost Top Gearu klesá a je možná jen otázkou času, kdy BBC celý projekt definitivně pohřbí. A co si o tom Clarkson myslí?
Clarkson se nedávno objevil v populární britské talkshow „The Jonathan Ross Show," kde se ho moderátor zeptal na jeho pocity ohledně neúspěšnosti Top Gearu po jeho odchodu. A Clarkson samozřejmě zareagoval přesně tak nedospěle, jak bychom od něj čekali.
Po vyřčení otázky pouze pronesl „Ten výraz bude skutečně těžké předvést" a poté nasadil svůj tradiční samolibý úsměv, který je naprosto všeříkající a který již ve svých show předvedl mnohokrát.
Ross následně dodal, že oba zbylí moderátoři jsou v této otázce obvykle dost šlechetní, což Clarkson potvrdil a dodal: „James a Richard vždycky říkají, že to je škoda a že jim přáli všechno nejlepší.. Ale já ne." A poté přichází další známá grimasa, kterou jen Clarkson zdůrazňuje, co před chvílí naznačil.
Samotný Top Gear přitom opět čekají velké změny. Poté, co se sestava moderátorů usadila ve složení LeBlanc, Harris a Reid, se začalo zdát, že veřejnost novou show konečně vezme na milost. Po skončení právě vysílané 26. epizody se však moderátoři opět vystřídají a zůstane pouze Harris, kterého doplní celebrity Freddie Flintoff a Paddy McGuinness. A tahle změna se u veřejnosti nesetkala s příliš velkým nadšením.
Ani Grand Tour však nezůstane takový, jaký jsme ho doteď znali. Třetí série totiž znamenala konec formátu, který Clarkson, Hammond a May budovali dlouhých 17 let. V příštích letech už se tak budou muset obejít bez studia (stanu), živého publika nebo závodní dráhy.
Nově by se měl Grand Tour měl vydat cestou velkolepých speciálů, cestování, atd. Ostatně jak na konci třetí sezóny trojice prohlásila - je spousta zemí, kde ještě nebyli. Spousta lidí, které Clarkson neurazil. A také spousta aut, které Hammond nestihl nabourat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?