První zmínky o testování nové generace Bentley Flyng Spur už jsou staré přes dva roky, brzy bychom se však konečně mohli dočkat i oficiální premiéry. Její oficiální datum sice ještě nebylo stanoveno, podle automobilky by se však měla odehrát již v tomto roce a tak není divu, že se na síti začínají objevovat různá zajímavá lákadla v podobě siluet či krátkého videa.
Zveřejněná silueta vozu nepřináší nic zásadního či snad revolučního. Nový Flying Spur by se měl držet tradičních majestátních tvarů, které doplní charakteristické linky. Zvláště působivá je především dlouhá kapota a také zadní část s pozvolna splývavou karoserií a dlouhým převisem.
U podobných modelů není žádným překvapením, že se designéři nepouští do razantních či snad revolučních změn. Na druhou stranu, jak připomíná web Motor1, nedávno představená nová generace Bentley Continental GT krásně ilustruje, co se dá z vozu vytvořit při zachování tvarů a jen decentním doladění detailů. A něco podobného očekáváme i u nového Flying Spur.
Zajímavé detaily také odhaluje video, na kterém můžeme vidět ikonické okřídlené B vyjíždět z kapoty. Z videa se totiž zdá, že jsou křídla slavného loga nasvícená. V pozadí navíc můžeme vidět chromovou lištu, která se zřejmě jako středová ploutev potáhne celým vozem. Ve spodní části pak můžeme vidět malý kousek mřížky chladiče.
O technice nového modelu toho zatím příliš mnoho nevíme, pod kapotou by se však měl objevit i 6.0 litrový motor W12, který již známe z modelů jako Bentley Continental GT či Audi A8. Ten je standardně naladěn na výkon okolo 600 koní, nicméně v případě modelu Flying Spur bychom se mohli dočkat až 626 koní, kterými se chlubí třeba Bentley Bentayga Speed nebo Continental GT.
Nabídka motorizací však myslí i na širší spektrum zákazníků. Chybět by neměl plug-in hybridní motor z Porsche Panamera 4 E-Hybrid, nebo menší motor V8. Zákazníci si tak budou moci vybrat, zda chtějí jezdit ekologicky, úsporně a nebo se stylem hodným motorizace W12.
Dá se očekávat, že s blížícím se datem premiéry se dočkáme i více podobně lákavých náhledů pod pokličku. Kdy se však Flying Spur představí oficiálně je záhadou. Podle webu Motor1 by se tak ale mohlo stát v listopadu během autosalonu ve Frankfurtu.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.