První zmínky o testování nové generace Bentley Flyng Spur už jsou staré přes dva roky, brzy bychom se však konečně mohli dočkat i oficiální premiéry. Její oficiální datum sice ještě nebylo stanoveno, podle automobilky by se však měla odehrát již v tomto roce a tak není divu, že se na síti začínají objevovat různá zajímavá lákadla v podobě siluet či krátkého videa.
Zveřejněná silueta vozu nepřináší nic zásadního či snad revolučního. Nový Flying Spur by se měl držet tradičních majestátních tvarů, které doplní charakteristické linky. Zvláště působivá je především dlouhá kapota a také zadní část s pozvolna splývavou karoserií a dlouhým převisem.
U podobných modelů není žádným překvapením, že se designéři nepouští do razantních či snad revolučních změn. Na druhou stranu, jak připomíná web Motor1, nedávno představená nová generace Bentley Continental GT krásně ilustruje, co se dá z vozu vytvořit při zachování tvarů a jen decentním doladění detailů. A něco podobného očekáváme i u nového Flying Spur.
Zajímavé detaily také odhaluje video, na kterém můžeme vidět ikonické okřídlené B vyjíždět z kapoty. Z videa se totiž zdá, že jsou křídla slavného loga nasvícená. V pozadí navíc můžeme vidět chromovou lištu, která se zřejmě jako středová ploutev potáhne celým vozem. Ve spodní části pak můžeme vidět malý kousek mřížky chladiče.
O technice nového modelu toho zatím příliš mnoho nevíme, pod kapotou by se však měl objevit i 6.0 litrový motor W12, který již známe z modelů jako Bentley Continental GT či Audi A8. Ten je standardně naladěn na výkon okolo 600 koní, nicméně v případě modelu Flying Spur bychom se mohli dočkat až 626 koní, kterými se chlubí třeba Bentley Bentayga Speed nebo Continental GT.
Nabídka motorizací však myslí i na širší spektrum zákazníků. Chybět by neměl plug-in hybridní motor z Porsche Panamera 4 E-Hybrid, nebo menší motor V8. Zákazníci si tak budou moci vybrat, zda chtějí jezdit ekologicky, úsporně a nebo se stylem hodným motorizace W12.
Dá se očekávat, že s blížícím se datem premiéry se dočkáme i více podobně lákavých náhledů pod pokličku. Kdy se však Flying Spur představí oficiálně je záhadou. Podle webu Motor1 by se tak ale mohlo stát v listopadu během autosalonu ve Frankfurtu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?