Tovární tuningová firma Toyota Racing Development, která působí v Japonsku i USA, vytváří sportovní a terénní verze pro sériové modely, ale připravuje také vozy Toyota na rally a další závody. Značné sportovní zkušenosti zúročila i v případě tuningu nového kupé. GR Supra Performance Line nejen skvěle vypadá, ale také skvěle jezdí – a plně při tom využívá dokonalé rozložení hmotnosti a proporce rozvoru náprav a rozchodu kol.
TRD Supru A90 firma oblékla do aerodynamického hávu z uhlíkového vlákna: zadní spojler, aerodynamičtější nárazníky vpředu i vzadu, prahy a lišty na dveře. Tovární kola nahradila devatenáctipalcovými kovanými hliníkovými disky.
Dokonalé závodní proporce
Nová Supra debutovala na veletrhu v Detroitu v lednu tohoto roku. Dvoumístné kupé inspirované závodními vozy má klasické uspořádání s motorem vpředu a náhonem na zadek. Pod kapotou pracuje motor R6 s turbem o výkonu 340 koní a s točivým momentem dosahujícím 500 Nm. Díky krátkému rozvoru náprav a širokému rozchodu kol má konstrukce auta dokonalé proporce.
Vůz je proto neobyčejně svižný a má skvělé jízdní vlastnosti. Automobil se testoval mimo jiné na Nürburgringu pod dohledem prezidenta Toyoty, Akio Toyody. Pátá generace Supry představuje první globální model ze série GR, který vyrobila Toyota Gazoo Racing. Doposud tato sportovní značka Toyoty stavěla sportovní verze sériových modelů dostupné na vybraných trzích, například v Evropě nabízený Yaris GRMN o výkonu 212 koní.