Mercedes vypustil Unimog na obtížný terénní polygon, řidiče však nic nezastavilo

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 20. února 2019, 14:38 Google+

Mercedes-Benz Unimog se za dlouhá desetiletí své existence stal jedním z nejikoničtějších náklaďáků mezi milovníky offroadu. Jeho hranatý design vás možná na první pohled neuchvátí, vypusťte ho však do extrémního terénu a my vám garantujeme, že nepřestanete žasnout nad tím, co dovede.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-Benz prezentoval těžko uvěřitelné terénní schopnosti Unimogu

Mercedes-Benz prezentoval těžko uvěřitelné terénní schopnosti Unimogu | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Tak to alespoň pro Unimog vždy platilo. S přibývajícími léty a modernizacemi se však nabízí otázka, zda je tenhle „hranáč" stále tím nezastavitelným kolosem, jaký si většina z nás pamatuje. Automobilka však nehodlá nechávat nikoho na pochybách a proto vypustila Unimog i příbuzný Zetros na náročný terénní polygon. A tam se děly věci.

Během více než 10 minut dlouhého videa předvedl Unimog své schopnosti snad u každé myslitelné překážky. Ať už se jednal o křížení náprav, extrémní boční náklony, brodění vodou hlubokou 120 centimetrů nebo výjezdy stoupání se sklonem 80 % - Unimog nezaváhal.

Zvláště působivý je moment, kdy po jedné z ukázek sjíždění prudkých svahů řidič Unimogu pod kopcem zastaví, zařadí zpátečku a celý svah se sklonem cca 70 % vyjede. Bez nejmenšího zaváhání či jakýchkoliv náznaků pochybností. Ta lehkost, s jakou stroje překonávají překážky, je zkrátka neuvěřitelná a právě jí vděčí Unimog za svou pověst.

zdroj: youtube.com

A zatímco terénní dovednosti zůstaly nezměněny, ostatní věci se s léty měnily - a většinou k lepšímu. Unimog sice povyrostl, současně se však stal prostornějším, kultivovanějším a pohodlnějším. A to vše při zachování toho nejlepšího. Zkrátka stejný princip, jaký automobilka uplatňuje u modelů třídy G.

Vytisknout

Diskuze: Mercedes vypustil Unimog na obtížný terénní polygon, řidiče však nic nezastavilo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto (Mercedes-Benz Actros)

EU opět utahuje emisní šrouby, tentokrát u nákladní dopravy a autobusů

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud