Britská policie se na sociálních sítích pochlubila skutečně netradičním úlovkem. Jedna z hlídek ve Wiltshire totiž zabavila traktor, jehož řidič se pokoušel závodit ve sprintu s motorkáři. Jak se navíc později ukázalo, traktor neměl pojištění a v nádrži měl nezdaněnou naftu.,
Představit si závod traktoru a motorek je pro většinu z nás sice těžko představitelné, přesto právě tohle vedlo k zabavení zánovního modrého traktoru Holland T6 175, jehož fotografie se objevila na twitteru policistů z britského Wiltshire.
Rather unusual stop for team 1 tonight. Tractor stopped after being reported for drag racing motorbikes!Vehicle was seized as the driver couldn’t prove he was insured and was driving on red diesel.#driveinsured #2845 #1956 pic.twitter.com/QuFjFLcsnL
— Amesbury Police (@AmesburyCPT) 16. února 2019
„Tým 1 si dnes připsal dost neobvyklý zásah. Traktor byl zastaven poté, co někdo oznámil, že se pokouší závodit s motorkami ve sprintu!" - uvedli policisté v příspěvku pod fotografií. Zmíněný traktor má přitom váhu okolo 5 tun a výkon 175 koní, jak doplňuje web AutoEvolution, který na zprávu upozornil.
Závodění ve sprintu s motorkáři však nebyl jediný prohřešek, kterého se řidič dopustil. Jak se později ukázalo, traktor nebyl pojištěn a v nádrži měl tzv. „červenou naftu." Tento typ paliva je však určen pouze pro zemědělskou činnost, neboť není nijak zdaněn.
Příspěvek o zabaveném traktoru vyvolal na sociálních sítích řetězovou reakci. Zatímco většina komentujících se bavila, někteří lamentovali nad bezohledností řidiče, který mohl svým jednáním ohrozit ostatní účastníky provozu.
Samotní policisté se však svým příspěvkem snažili upozornit na to, aby lidé nejezdili automobily s chybějícím pojištěním. I proto do textu zahrnuli hashtag #DriveInsured. Na varování před závody, nebo konkrétně závody v zemědělské technice proti motorkářům, už se ale v příspěvku místo zřejmě nenašlo.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?