Britská policie se na sociálních sítích pochlubila skutečně netradičním úlovkem. Jedna z hlídek ve Wiltshire totiž zabavila traktor, jehož řidič se pokoušel závodit ve sprintu s motorkáři. Jak se navíc později ukázalo, traktor neměl pojištění a v nádrži měl nezdaněnou naftu.,
Představit si závod traktoru a motorek je pro většinu z nás sice těžko představitelné, přesto právě tohle vedlo k zabavení zánovního modrého traktoru Holland T6 175, jehož fotografie se objevila na twitteru policistů z britského Wiltshire.
Rather unusual stop for team 1 tonight. Tractor stopped after being reported for drag racing motorbikes!Vehicle was seized as the driver couldn’t prove he was insured and was driving on red diesel.#driveinsured #2845 #1956 pic.twitter.com/QuFjFLcsnL
— Amesbury Police (@AmesburyCPT) 16. února 2019
„Tým 1 si dnes připsal dost neobvyklý zásah. Traktor byl zastaven poté, co někdo oznámil, že se pokouší závodit s motorkami ve sprintu!" - uvedli policisté v příspěvku pod fotografií. Zmíněný traktor má přitom váhu okolo 5 tun a výkon 175 koní, jak doplňuje web AutoEvolution, který na zprávu upozornil.
Závodění ve sprintu s motorkáři však nebyl jediný prohřešek, kterého se řidič dopustil. Jak se později ukázalo, traktor nebyl pojištěn a v nádrži měl tzv. „červenou naftu." Tento typ paliva je však určen pouze pro zemědělskou činnost, neboť není nijak zdaněn.
Příspěvek o zabaveném traktoru vyvolal na sociálních sítích řetězovou reakci. Zatímco většina komentujících se bavila, někteří lamentovali nad bezohledností řidiče, který mohl svým jednáním ohrozit ostatní účastníky provozu.
Samotní policisté se však svým příspěvkem snažili upozornit na to, aby lidé nejezdili automobily s chybějícím pojištěním. I proto do textu zahrnuli hashtag #DriveInsured. Na varování před závody, nebo konkrétně závody v zemědělské technice proti motorkářům, už se ale v příspěvku místo zřejmě nenašlo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?