Mercedes-AMG One je zřejmě tím nejextrémnějším vozem, jaký se automobilka rozhodla stvořit. Pod jeho kapotou se totiž ukrývá technologie závodních vozů Formule 1, která bezpochyby zajistí, že každé usednutí za volant tohoto monstra bude životní zážitek. A Mercedes-Benz si chce být jistý, že si to zákazníci vždy užijí na maximum.
A aby automobilka ještě víc umocnila pocit „závodního vozu určeného na silnice," rozhodla se pro jeho budoucí majitele připravit pozoruhodnou maličkost. Jak se totiž pochlubil jeden ze šťastných budoucích majitelů, každý dostal speciální krabičku, do které má otisknout svou ruku.
V krabičce je kromě instrukcí zvláštní paměťová pěna, která má dokonale zaznamená tvar ruky nového řidiče. A podle něj pak v automobilce zhotoví speciální pár řidičských rukavic AMG přesně na míru. Hezká pozornost, no ne?
Budoucí majitel vozu také zřejmě poprvé prozradil, jaké vysoká je vlastně záloha za tento skvost. Již dříve jsme se totiž dozvěděli, že jeden kousek vyjde na 2.27 milionu eur. Samotná záloha však činí 500 000 euro, tedy cca 12.84 milionu korun.
Extrémní cena ovšem naprosto odpovídá extrémnosti samotného vozu. Jak totiž napovídá samotné video, AMG One je vlastně jen závodním vozem F1 převlečeným pro provoz na běžné silnice. Kromě výkonu přes 1000 koňských sil totiž nabídne i pozoruhodnou aerodynamiku, kvůli které je i přesní logo třícípé hvězdy pouze nakreslené. Vývoj s ohledem na minimální váhu pak už asi ani nemusíme zmiňovat.
Vůz, který se dostane k zákazníkům v pouhých 275 kusech, zatím existuje pouze v podobně několika prototypů. Samotná výroba produkčního modelu, na který čeká například i jezdec Lewis Hamilton, začne údajně až v polovině roku 2020.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.