Mercedes-AMG One je zřejmě tím nejextrémnějším vozem, jaký se automobilka rozhodla stvořit. Pod jeho kapotou se totiž ukrývá technologie závodních vozů Formule 1, která bezpochyby zajistí, že každé usednutí za volant tohoto monstra bude životní zážitek. A Mercedes-Benz si chce být jistý, že si to zákazníci vždy užijí na maximum.
A aby automobilka ještě víc umocnila pocit „závodního vozu určeného na silnice," rozhodla se pro jeho budoucí majitele připravit pozoruhodnou maličkost. Jak se totiž pochlubil jeden ze šťastných budoucích majitelů, každý dostal speciální krabičku, do které má otisknout svou ruku.
V krabičce je kromě instrukcí zvláštní paměťová pěna, která má dokonale zaznamená tvar ruky nového řidiče. A podle něj pak v automobilce zhotoví speciální pár řidičských rukavic AMG přesně na míru. Hezká pozornost, no ne?
Budoucí majitel vozu také zřejmě poprvé prozradil, jaké vysoká je vlastně záloha za tento skvost. Již dříve jsme se totiž dozvěděli, že jeden kousek vyjde na 2.27 milionu eur. Samotná záloha však činí 500 000 euro, tedy cca 12.84 milionu korun.
Extrémní cena ovšem naprosto odpovídá extrémnosti samotného vozu. Jak totiž napovídá samotné video, AMG One je vlastně jen závodním vozem F1 převlečeným pro provoz na běžné silnice. Kromě výkonu přes 1000 koňských sil totiž nabídne i pozoruhodnou aerodynamiku, kvůli které je i přesní logo třícípé hvězdy pouze nakreslené. Vývoj s ohledem na minimální váhu pak už asi ani nemusíme zmiňovat.
Vůz, který se dostane k zákazníkům v pouhých 275 kusech, zatím existuje pouze v podobně několika prototypů. Samotná výroba produkčního modelu, na který čeká například i jezdec Lewis Hamilton, začne údajně až v polovině roku 2020.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.