Zájemci o nejextrémnější Mercedes musí odevzdat otisk ruky, důvod vás nejspíš překvapí

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 18. února 2019, 09:56 Google+

Mercedes-AMG One je zřejmě tím nejextrémnějším vozem, jaký se automobilka rozhodla stvořit. Pod jeho kapotou se totiž ukrývá technologie závodních vozů Formule 1, která bezpochyby zajistí, že každé usednutí za volant tohoto monstra bude životní zážitek. A Mercedes-Benz si chce být jistý, že si to zákazníci vždy užijí na maximum.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Zájemci o extrémní Mercedes-AMG One dostanou od automobilky i na míru ušité řidičské rukavice (YouTube/GTBOARD.com)

Zájemci o extrémní Mercedes-AMG One dostanou od automobilky i na míru ušité řidičské rukavice (YouTube/GTBOARD.com) | foto: youtube.com

Sdílejte článek

A aby automobilka ještě víc umocnila pocit „závodního vozu určeného na silnice," rozhodla se pro jeho budoucí majitele připravit pozoruhodnou maličkost. Jak se totiž pochlubil jeden ze šťastných budoucích majitelů, každý dostal speciální krabičku, do které má otisknout svou ruku.

V krabičce je kromě instrukcí zvláštní paměťová pěna, která má dokonale zaznamená tvar ruky nového řidiče. A podle něj pak v automobilce zhotoví speciální pár řidičských rukavic AMG přesně na míru. Hezká pozornost, no ne?

Budoucí majitel vozu také zřejmě poprvé prozradil, jaké vysoká je vlastně záloha za tento skvost. Již dříve jsme se totiž dozvěděli, že jeden kousek vyjde na 2.27 milionu eur. Samotná záloha však činí 500 000 euro, tedy cca 12.84 milionu korun.

zdroj: youtube.com

Extrémní cena ovšem naprosto odpovídá extrémnosti samotného vozu. Jak totiž napovídá samotné video, AMG One je vlastně jen závodním vozem F1 převlečeným pro provoz na běžné silnice. Kromě výkonu přes 1000 koňských sil totiž nabídne i pozoruhodnou aerodynamiku, kvůli které je i přesní logo třícípé hvězdy pouze nakreslené. Vývoj s ohledem na minimální váhu pak už asi ani nemusíme zmiňovat.

Vůz, který se dostane k zákazníkům v pouhých 275 kusech, zatím existuje pouze v podobně několika prototypů. Samotná výroba produkčního modelu, na který čeká například i jezdec Lewis Hamilton, začne údajně až v polovině roku 2020. 

Vytisknout

Diskuze: Zájemci o nejextrémnější Mercedes musí odevzdat otisk ruky, důvod vás nejspíš překvapí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

vodíkový pohon

V Británii testují provoz užitkových aut na vodík

Food Truck Alfréd

Krásná děvčata a jejich Food Truck Alfréd

Ford Focus ST X

TEST: Modernizovaný Ford Focus ST X – nejlepší "daily hothatch" na trhu?

HONDA CRF125F

HONDA CRF125F, modelový rok 2023

Porsche Taycan

Nový rekord na Nürburgringu pro Porsche Taycan

HONDA CRF110F

HONDA CRF110F, modelový rok 2023

Nürburgring (Německo)

Podívejte se na sestřih nejzajímavějších momentů ze severní smyčky Nürburgring

Honda CRF50F

Honda CRF50F, modelový rok 2023

ford fiesta

TEST: Ford Fiesta ST-line X – hravý prcek (nejen) do města, který jezdí do 5 l/100km

Toyota Mirai

Toyota se podílí na vývoji užitkových vozů na elektřinu a vodík

peugeot 408

Překvapivá rotující prezentace nového modelu Peugeot 408

on-line prodej

Ceny ojetých aut v červenci výrazněji klesly

NIO ES6

Značka Nio otevře závod v Maďarsku. Auta tam ale vyrábět nebude

lexus es

TEST: Lexus ES 300H F Sport - ostře vypadající limuzína, se kterou je jízda relax

Offroad Obytný speciál Liaz 4×4 300PS

Chtěli byste Offroad obytný speciál Liaz 4×4 300PS? Může být váš

reklama

Doporučujeme

Suzuki Jimny během losího testu (YouTube/km77.com)

Populární malé Suzuki ukázalo první slabinu, v losím testu si moc dobře nevedlo

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Krásná děvčata a jejich Food Truck Alfréd

  2. Nový rekord na Nürburgringu pro Porsche Taycan

  3. Honda CRF50F, modelový rok 2023

  4. Podívejte se na sestřih nejzajímavějších momentů ze severní smyčky Nürburgring

  5. HONDA CRF125F, modelový rok 2023

  6. HONDA CRF110F, modelový rok 2023

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud