Během nedávných protestů v Paříží měli hasiči o zábavu postaráno. Během pár dnů museli vyjíždět k desítkám ohořelých automobilů, které padly za oběť požárům. Jedním z nich bylo i modré Porsche Cayman, které však hasiče pořádně potrápilo. Schovávalo před nimi totiž svůj motor.
Video, které bylo zveřejněno na facebookovém profilu Paraná Parts, zachycuje skupinku hasičů, kteří zřejmě dohašují silně ohořelé Porsche Cayman. A zatímco dvojice hasičů se věnuje kabině, ze které se stále evidentně kouří, další dvojice se snaží dostat pod kapotu.
Těžko říci, zda se zasahující hasiči nevyznali v autech, nebo už byli ze všech předchozích výjezdů zmateni. Přední kapota Porsche však odmítala povolit a tak museli nakonec sáhnout i po násilí. A když už zámek konečně povolil, vypadali hasiči poměrně zmateně.
Veškeré jejich úsilí totiž vedlo pouze do předního kufru, v angličtině označovaného jako „frunk," kde měl majitel pohozenou bundu. Motor je totiž u modelu Cayman umístěn uprostřed, pod poklopem za sedadly řidiče a spolujezdce. Dostatečného prolití vodou se mu tedy zřejmě dostalo již v momentě, kdy se hasiči věnovali hašení kabiny.
Přesto jejich úsilí nebylo zbytečné, jak poznamenává web The Drive, který na úsměvný záznam upozornil. V přední části Porsche Cayman je totiž umístěna nejen baterie, ale také palivová nádrž. Americká publikace Fire Rescue navíc hasičům při požárech aut doporučuje, aby zkontrolovali i kufr - pro případ, že by v něm byl někdo uvězněn.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?