Během nedávných protestů v Paříží měli hasiči o zábavu postaráno. Během pár dnů museli vyjíždět k desítkám ohořelých automobilů, které padly za oběť požárům. Jedním z nich bylo i modré Porsche Cayman, které však hasiče pořádně potrápilo. Schovávalo před nimi totiž svůj motor.
Video, které bylo zveřejněno na facebookovém profilu Paraná Parts, zachycuje skupinku hasičů, kteří zřejmě dohašují silně ohořelé Porsche Cayman. A zatímco dvojice hasičů se věnuje kabině, ze které se stále evidentně kouří, další dvojice se snaží dostat pod kapotu.
Těžko říci, zda se zasahující hasiči nevyznali v autech, nebo už byli ze všech předchozích výjezdů zmateni. Přední kapota Porsche však odmítala povolit a tak museli nakonec sáhnout i po násilí. A když už zámek konečně povolil, vypadali hasiči poměrně zmateně.
Veškeré jejich úsilí totiž vedlo pouze do předního kufru, v angličtině označovaného jako „frunk," kde měl majitel pohozenou bundu. Motor je totiž u modelu Cayman umístěn uprostřed, pod poklopem za sedadly řidiče a spolujezdce. Dostatečného prolití vodou se mu tedy zřejmě dostalo již v momentě, kdy se hasiči věnovali hašení kabiny.
Přesto jejich úsilí nebylo zbytečné, jak poznamenává web The Drive, který na úsměvný záznam upozornil. V přední části Porsche Cayman je totiž umístěna nejen baterie, ale také palivová nádrž. Americká publikace Fire Rescue navíc hasičům při požárech aut doporučuje, aby zkontrolovali i kufr - pro případ, že by v něm byl někdo uvězněn.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.