Slavná trojice moderátorů se v příští epizodě The Grand Tour vypraví do Číny, kde se pokusí místní podnikatele přesvědčit, že je naprosto zbytečné investovat do nových prémiových limuzín. Jako důkaz si přivezou pár prémiových ojetin z Evropy a USA, se kterými opět předvedou svou tradiční show plnou bláznivých závodů.
V novém díle The Grand Tour, který se v pátek objeví na Amazon Prime, zamíří známá trojice moderátorů do čínské megalopole Čchung-čching, kde se pokusí dát (nejen) místním podnikatelům velice důležitou spotřebitelskou radu: Neutrácejte obrovské sumy za nové luxusní vozy, když si můžete za zlomek pořídit prémiové ojetiny z Evropy.
Aby své tvrzení podpořili, přivezou si s sebou do Číny i starý Mercedes-Benz S600, postarší BMW 750iL a 20 let starý Cadillac STS. S těmito téměř historickými kousky se pak vydají na cestu, během které je čeká řada zajímavých a dost neobvyklých výzev a závodů.
V jednom z nich, který bude určen k prověření výkonu a agility jejich vozidel, uvidíme i speciální „létající plamenomety." Ze záběrů ukázky je jasné, že jejich piloti se budou snažit zapálit pyrotechniku, která je umístěná na kapotě.
Kromě toho ale uvidíme i test extrémně rychlého čínského elektromobilu NIO EP9, který v současnosti drží rekord na Nurburgringu. Test byl ale svěřen do rukou Richarda Hammonda, což po jeho výkonu s Rimacem, ve kterém měl těžkou nehodu, nevypadá jako úplně nejlepší nápad.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.