Volkswagen Touareg patří mezi vítěze jubilejního 25. ročníku prestižní nezávislé ankety Auto roku v České republice. Rozhodlo o tom hlasování široké veřejnosti, která měla na výběr celkem 23 nominovaných nových modelů. Loni představená třetí generace vlajkové lodi značky Volkswagen se stala „Autem roku 2019 v ČR“ v kategorii „Velká SUV“.
„Volkswagen Touareg má mezi českými motoristy skvělou pověst, což potvrzuje nejen dlouhodobě vysoký zájem zákazníků o tento model, ale i nynější vítězství v prestižní anketě Auto roku v ČR, z něhož máme velkou radost,“ říká Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Nový Volkswagen Touareg navázal ihned po svém příchodu na český trh na mimořádné úspěchy svého předchůdce. Počet registrací naší vlajkové lodi v roce 2018 meziročně vzrostl o více než 32 % na 485 vozů.“
Oblíbenost luxusního SUV Volkswagen Touareg tak dokazují nejen spokojení zákazníci, ale také veřejnost, která v anketě Auto roku 2019 pasovala tento vůz mezi krále velkých SUV. „Je na místě poděkovat jak klientům, tak široké hlasující veřejnosti za přízeň věnovanou modelu Touareg a značce Volkswagen, velice si jejich podpory vážíme. Ofenzivu SUV letos doplníme kompaktním modelem T-Cross, který je již v předprodeji a od dubna se dostane k prvním zájemcům,“ dodal Jiří Štoček.
Třetí generace modelové řady Volkswagen Touareg oslavila světovou premiéru v březnu 2018 a o měsíc později byl zahájen její předprodej na českém trhu. Nový Volkswagen Touareg, nabízený za ceny od 1 491 900 Kč, ukazuje cestu do budoucnosti bezpočtem inovativních systémů v oblastech konektivity, asistenčních, komfortních, informačních a zábavních funkcí i osvětlovací techniky.
„Auto roku 2019 v ČR“ v kategorii „Velká SUV“ podle hlasování veřejnosti zaujme na první pohled svým progresivním designem. V interiéru je nový Touareg s přístrojovou deskou Innovision Cockpit průkopníkem digitalizace. Nová měřítka v oblastech bezpečnosti a komfortu stanovuje síťové propojení bezpočtu asistenčních systémů či špičkové LED-Matrix světlomety IQ. Light.
Touareg je ve svém segmentu etalonem také svými jízdními vlastnostmi na silnici i v terénu. Mezi výjimečné technické inovace v konstrukci podvozku patří mimo jiné elektromechanicky nastavitelné příčné zkrutné stabilizátory a aktivní řízení všech kol.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?