Společnost Domino's Pizza patří k jedněm z nejpokrokovějších řetězců, co se doručování objednaných jídel týče. V současnosti například spolupracuje s Fordem na doručování objednávek pomocí autonomních vozidel, v minulosti se však řetězec také snažil vyčnívat z davu jak to jenom šlo. A vždy přitom bral ohledy na praktičnost.
Budoucnost rozvážek pizzy testuje společnost Domino's Pizza ve spolupráci s automobilkou Ford, který poskytl několik speciálně upravených modelů Fusion se systémem plně autonomního řízení. Ty tak přijedou k zákazníkům bez řidiče, zákazník zadá kód objednávky do tabletu na boku vozidla a po stažení okénka si vyzvedne svou objednávku.
Pro poslíčky doručující pizzu to není zrovna příliš slibná budoucnost, společnost Domino's se však vždy řadila k těm pokrokovějším. To ostatně dokazuje vzácné vozítko Tritan A2, které si nechala pro své potřeby navrhnout a zkonstruovat v průběhu osmdesátých let. A nyní se jeden z těchto pokladů objevil na prodej.
Unikátní vozítka si Domino's Pizza objednala v 80. letech u společnosti Tritan Industries, která je odpovědná za jejich design i stavbu. Původním plánem bylo postavit 180 vozítek, které měly být následně rozeslány k pobočkám Domino's Pizza po celých USA. Po první dodávce se však ukázalo, že praktičnost vozítek nesplňuje očekávání a tak došlo k zastavení produkce. Celkem tak vznikla pouze jedna série po deseti kusech, přičemž do dnešních dnů se jich mělo dochovat údajně jen sedm.
Tříkolka s aerodynamickou karoserií má kabinu se dvěma za sebou umístěnými sedadly. O pohon pouze 408 kilogramů vážícího vozítka, které je oficiálně označeno za motocykl, se stará malý benzínový motor neznámého objemu a výkonu. Za povšimnutí však stojí ostré řízení, díky kterému se vozítko dokáže otočit o 180 ° na prostou pouhých 7.3 metru.
Podle prodejce, který zveřejnil svůj inzerát na facebookové stránce Milan Dragway Buy-Sell-Trade-Swap, je vozítko v plně provozuschopném stavu a navíc je údajně jediným, které smí legálně vyrazit na silnice. A cena? Buď 23 000 dolarů, tedy cca 525 000 Kč, nebo výměna za vůz starší než z roku 1972.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.