Přípravy na štědrý večer bývají hektické snad ve všech rodinách, takže není výjimkou, že se občas na něco zapomene. Co když ale zapomenete na vánoční stromeček? Sehnat ho jistě nebude snadné, ovšem přivézt ho domů včas? To může být pořádně náročné i pro profesionálního offroad závodníka
Automobilky a různé motoristické závodní týmy se v posledních týdnech pochlubily desítkami různých videí s vánoční tématikou. V jednom takovém se představil i Kyle LeDuc, pětinásobný šampion závodní série Lucas Oil Offroad, který nechal nákup vánočního stromku na poslední chvíli. Naštěstí má však závodní stroj, který je k nápravě této chyby jako stvořený.
Karoserie vozu se snaží připomínat Ford F-150 Raptor, ve skutečnosti se však jedná o výkonný závodní stroj ze série Pro 4-class. Jeho rám je vytvořen z chrom-molybdenových trubek a pod kapotou ukrývá motor o výkonu 671 kW (912 koní), který spolupracuje se sekvenční převodovkou.
Pohon na všechna kola je samozřejmostí, k zajímavostem však patří i podvozek. Na první pohled se sice může zdát dost nízkým, ve skutečnosti však dokáže zvládnout i náročný terén nebo monumentální skoky. A zdá se, že řidič ani technika nijak výrazně netrpí.
Pick-up jako Ford F-150 se může zdát jako ideální stroj pro převoz vánočního stromku, v tomto případě však nebyl uložen na korbě, ale přivázán na střeše. A řidič si cestu domů pořádně užil. Nechybí driftování, vytváření donutů a došlo i na velkolepý skok.
Zpátky ale k příběhu, který bohužel nekončí happyendem. Dost divoký jízdní styl se totiž na stromku vcelku podepsal a tak z něj partnerka závodníka není příliš nadšená. My jsme si ale stoprocentně jistí, že on si svou jízdu parádně užil.
Pokud jste ale i vy něco zapomněli a chystáte se to shánět na poslední chvíli, určitě se podobného chování za volantem vyvarujte.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?