Přípravy na štědrý večer bývají hektické snad ve všech rodinách, takže není výjimkou, že se občas na něco zapomene. Co když ale zapomenete na vánoční stromeček? Sehnat ho jistě nebude snadné, ovšem přivézt ho domů včas? To může být pořádně náročné i pro profesionálního offroad závodníka
Automobilky a různé motoristické závodní týmy se v posledních týdnech pochlubily desítkami různých videí s vánoční tématikou. V jednom takovém se představil i Kyle LeDuc, pětinásobný šampion závodní série Lucas Oil Offroad, který nechal nákup vánočního stromku na poslední chvíli. Naštěstí má však závodní stroj, který je k nápravě této chyby jako stvořený.
Karoserie vozu se snaží připomínat Ford F-150 Raptor, ve skutečnosti se však jedná o výkonný závodní stroj ze série Pro 4-class. Jeho rám je vytvořen z chrom-molybdenových trubek a pod kapotou ukrývá motor o výkonu 671 kW (912 koní), který spolupracuje se sekvenční převodovkou.
Pohon na všechna kola je samozřejmostí, k zajímavostem však patří i podvozek. Na první pohled se sice může zdát dost nízkým, ve skutečnosti však dokáže zvládnout i náročný terén nebo monumentální skoky. A zdá se, že řidič ani technika nijak výrazně netrpí.
Pick-up jako Ford F-150 se může zdát jako ideální stroj pro převoz vánočního stromku, v tomto případě však nebyl uložen na korbě, ale přivázán na střeše. A řidič si cestu domů pořádně užil. Nechybí driftování, vytváření donutů a došlo i na velkolepý skok.
Zpátky ale k příběhu, který bohužel nekončí happyendem. Dost divoký jízdní styl se totiž na stromku vcelku podepsal a tak z něj partnerka závodníka není příliš nadšená. My jsme si ale stoprocentně jistí, že on si svou jízdu parádně užil.
Pokud jste ale i vy něco zapomněli a chystáte se to shánět na poslední chvíli, určitě se podobného chování za volantem vyvarujte.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?