Hyundai Motor Group (HMG) nově jmenoval zkušené manažery do vedoucích funkcí v různých dceřiných společnostech, včetně společností Hyundai Motor Company a Kia Motors Corporation. Hyundai Motor Group tímto krokem posiluje své zaměření na budoucí inovace ve snaze o zvyšování své konkurenceschopnosti. Jmenování jsou účinná od 13. prosince.
Hyundai-Kia
Prezident Albert Biermann byl jmenován vedoucím divize výzkumu a vývoje HMG, a stal se tak prvním nekorejským šéfem technického pokroku. Biermann od svého příchodu do Hyundai Motor Group v roce 2015 vedl úspěšné uvedení značky N, která nabízí vysokovýkonné vozy společnosti Hyundai Motor, a významně urychlil zdokonalování provozních vlastností vozidel značek Hyundai, Kia a Genesis.
Biermann přitom strávil cca 30 let ve službách BMW, kde vystřídal řadu pozic a určitou dobu zastával pozici technického šéfa prestižní divize BMW M. Do automobilky Hyundai přešel v roce 2015 a zdá se, že na co od té doby sáhl, to se mu daří.
Výkonný viceprezident Sung Hwan Cho se stane zástupcem vedoucího divize výzkumu a vývoje a bude podporovat prezidenta Biermanna v jeho činnosti.
Youngcho Chi, ředitel pro inovace a vedoucí divize pro strategii a technologie, byl povýšen na prezidenta a bude pokračovat ve své roli průkopníka budoucích strategií, jimiž ještě více upevní jeho zaměření na poskytování chytrých řešení pro mobilitu.
Výkonný viceprezident Young Woon Kong, který dosud vedl divizi pro vztahy s veřejností ve společnostech Hyundai a Kia, bude povýšen na prezidenta divize strategického plánování.
Výkonný viceprezident Boshin Seo, jenž měl dosud na starosti divizi výroby a vývoje, bude jmenován prezidentem s odpovědností za rozvoj výroby vozidel Hyundai a Kia a řízení kvality.
Ostatní personální změny v rámci HMG
Viceprezident HMG Yong Hwan Kim byl jmenován místopředsedou představenstva společnosti Hyundai Steel Co., zatímco dosavadní místopředseda představenstva společnosti Hyundai Steel, Yoo Cheol Woo, bude vykonávat funkci místopředsedy představenstva společnosti Hyundai Rotem Co.
Dosavadní prezident divize plánování strategie HMG, Jin Haeng Chung, byl povýšen na místopředsedu představenstva společnosti Hyundai Engineering & Construction Co.
Chung Kook Park, současný předseda představenstva společnosti Hyundai KEFICO, byl jmenován prezidentem a předsedou představenstva společnosti Hyundai Mobis Co.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?