Divize výzkumu a vývoje Hyundai Motor Group má nového šéfa, dříve vedl divizi BMW M

Albert Biermann vedl úspěšné uvedení značky N a urychlil zdokonalování provozních vlastností vozidel značek Hyundai, Kia a Genesis.
Albert Biermann vedl úspěšné uvedení značky N a urychlil zdokonalování provozních vlastností vozidel značek Hyundai, Kia a Genesis., foto: Hyundai
Antonín Marek , AutoRoad.cz 14. prosince 2018 13:09
Sdílej:

Hyundai Motor Group (HMG) nově jmenoval zkušené manažery do vedoucích funkcí v různých dceřiných společnostech, včetně společností Hyundai Motor Company a Kia Motors Corporation. Hyundai Motor Group tímto krokem posiluje své zaměření na budoucí inovace ve snaze o zvyšování své konkurenceschopnosti. Jmenování jsou účinná od 13. prosince.

Hyundai-Kia

Prezident Albert Biermann byl jmenován vedoucím divize výzkumu a vývoje HMG, a stal se tak prvním nekorejským šéfem technického pokroku. Biermann od svého příchodu do Hyundai Motor Group v roce 2015 vedl úspěšné uvedení značky N, která nabízí vysokovýkonné vozy společnosti Hyundai Motor, a významně urychlil zdokonalování provozních vlastností vozidel značek Hyundai, Kia a Genesis.

Biermann přitom strávil cca 30 let ve službách BMW, kde vystřídal řadu pozic a určitou dobu zastával pozici technického šéfa prestižní divize BMW M. Do automobilky Hyundai přešel v roce 2015 a zdá se, že na co od té doby sáhl, to se mu daří.

Výkonný viceprezident Sung Hwan Cho se stane zástupcem vedoucího divize výzkumu a vývoje a bude podporovat prezidenta Biermanna v jeho činnosti.

Youngcho Chi, ředitel pro inovace a vedoucí divize pro strategii a technologie, byl povýšen na prezidenta a bude pokračovat ve své roli průkopníka budoucích strategií, jimiž ještě více upevní jeho zaměření na poskytování chytrých řešení pro mobilitu.

Výkonný viceprezident Young Woon Kong, který dosud vedl divizi pro vztahy s veřejností ve společnostech Hyundai a Kia, bude povýšen na prezidenta divize strategického plánování.

Výkonný viceprezident Boshin Seo, jenž měl dosud na starosti divizi výroby a vývoje, bude jmenován prezidentem s odpovědností za rozvoj výroby vozidel Hyundai a Kia a řízení kvality.

Ostatní personální změny v rámci HMG

Viceprezident HMG Yong Hwan Kim byl jmenován místopředsedou představenstva společnosti Hyundai Steel Co., zatímco dosavadní místopředseda představenstva společnosti Hyundai Steel, Yoo Cheol Woo, bude vykonávat funkci místopředsedy představenstva společnosti Hyundai Rotem Co.

Dosavadní prezident divize plánování strategie HMG, Jin Haeng Chung, byl povýšen na místopředsedu představenstva společnosti Hyundai Engineering & Construction Co.

Chung Kook Park, současný předseda představenstva společnosti Hyundai KEFICO, byl jmenován prezidentem a předsedou představenstva společnosti Hyundai Mobis Co.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?