Před pár měsíci představila Audi svůj první čistě elektrický model, který dostal jméno E-Tron. Podle dostupných informací bychom se však v blízké době měli dočkat dalších dvou variant tohoto elektromobilu. Jedna by měla představovat "základní" dostupný model, zatímco druhá má být orientována hlavně na výkon
Podle informací magazínu Top Gear bychom se v příštím roce měli dočkat hned dvou dalších provedení elektrického modelu Audi E-Tron. Začátkem roku by měla dorazit tzv. "základní-varianta," která bude zřejmě reprezentovat nejdostupnější model z nabídky.
Na své by si však měli přijít i milovníci výkonu, pro které se údajně chystá varianta s označením "High-Performance." Zájemci o dynamičtější svezení si však budou muset počkat, neboť druhá novinka je očekávána až začátkem roku 2020.
O specifikacích ani cenách zatím nepadlo ani slovo, přesto by rozšíření nabídky mohlo Audi jedině pomoci. V současnosti je například na americkém trhu levnější než známá Tesla Model X, současně je ale nepatrně dražší než Jaguar I-Pace.
Tzv. základní model by měl nabídnout nižší cenu, otázkou však zůstává, jak toho bude dosaženo. Jako tradičně se však dá očekávat zmenšení baterií a tím i omezení výkonu a dojezdu. Zajímavější variantou tak bude nejspíš výkonnější model, který by podle Top Gearu mohl dostat druhý elektromotor.
Další elektromotor, který by měl pohánět zadní kola, by byl již třetím pod kapotou e-tronu. Celkový výkon vozu by se pak podle dosavadních spekulací mohl zvednout až na cca 477 kW, tedy okolo 648 koní.
V současnosti nabízí standardní Audi E-Tron quattro dvojici elektromotorů o celkovém výkonu 300 kW (407 koní) s točivým momentem 664 Nm. O napájení motorů se stará Li-Ion baterie s kapacitou 95 kWh, což by mělo podle testování WLTP zajistit dojezd okolo 417 kilometrů. Audi e-Tron však nebude ani žádný louda. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 5.7 sekundy a maximální rychlost dosahuje 200 km/h.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?