Bugatti Veyron úchvatný sportovní vůz, který dokáže ohromit luxusním interiérem i extrémně výkonným motorem. Jakožto jeden z nejvýkonnějších produkčních vozů světa je však stále dost drahý a pro většinu lidí naprosto nedostupným. Pokud byste si však chtěli vychutnat část jeho interiéru například ve svém obýváku, máte nyní skvělou příležitost.
Automobilového dealerství Barman Motors zařadilo do své nabídka hodně nevšední položku. Nabízí totiž zcela nový interiér z Bugatti Veyron 16.4 vyrobené v roce 2008. Nevíme sice proč, ovšem sedačky, palubní deska, dveřní obložení a část středové konzole byly z vozu demontovány ještě předtím, než si první zákazník vůz vyzvedl.
Části interiéru, které jdou de facto zcela nové, navíc obsahují i působivé drobnosti, jako je hlavice řadící páky, ovládání klimatizace, volant, odkládací přihrádku, dolní obložení palubní desky a mnoho dalšího. Díky skladování v klimatizovaném stavu jsou navíc všechny součástky stále jako nové.
Podle inzerátu Braman Motors, který je vystavený na eBay, se jedná o skvělou příležitost, jak například změnit interiér vašeho současného Bugatti Veyron. Někdo by se samozřejmě mohl pokusit instalovat části do svého stávajícího vozu, případně si vyrobit novou výbavu obýváku. Má to ale háček.
Interiér, který se díky minimálním změnám v průběhu výroby dá instalovat prakticky do všech modelů vyrobených od roku 2006 do roku 2015, totiž není zrovna lacinou záležitostí. Prodejce za něj požaduje 149 999 dolarů, což je v přepočtu cca 3,4 milionu korun. Berme však v potaz, že Veyron se v USA neprodává pod 1.3 milionu dolarů.
Za 3.4 milionu korun se dá přitom postavit celkem pěkná garáž, do které si můžete dát jako komfortní SUV na dlouhé cesty, tak nějaký pěkný sporťák na víkendovou zábavu a menší hybrid pro cesty na nákupy. A pokud vás auta zas tak moc nežerou, možná za tuto částku seženete i nějaký ten byt. I kdyby jen garsonku.
Zájemci sice mohou prodejci na eBay nabídnout dohodu na nižší částce, je ovšem otázkou, zda ji prodejce přijme. Jedná se totiž o skutečně unikátní zboží, na jehož kupce se sice možná bude muset čekat déle, ale jednou se určitě najde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.