Toyota C-HR s proužky Adidas? Proč ne?! Thajská Toyota představila crossover proslulý odvážným designem v novém stylu, vypracovaném společně s populární značkou sportovního oblečení. Výsledkem spolupráce jsou také doplňky Adidas s logem C-HR, které brzy obdrží ti, kdo si kompaktní crossover koupí.
Toyota C-HR v novém stylu má dvě barevné verze: černou a bílou. Každé auto má nárazníky a prahové lišty v kontrastní barvě, ozdobené červenými lištami. Zadní blatníky a dveře zdobí grafika v podobě černých a šedých pruhů. Logo Adidas se nachází na zadní kapotě pod plaketou C-HR a na zadních sloupcích.
Zda se C-HR Adidas bude prodávat, Toyota Thailand neuvádí. Na kupce crossoveru však v thajských autosalonech čeká 1200 kompletů produktů Adidas s logem C-HR. Tvoří je běžecké boty Adidas Adizero Japan Boost, bunda Adidas Climalite a 30litrový batoh.
V Thajsku, podobně jako v Evropě, je Toyota C-HR v nabídce s hybridním pohonem čtvrté generace o celkovém výkonu 122 HP, vybaveným benzínovým 1,8 l motorem. Základní pohon na thajském trhu představuje benzínový atmosférický 1,8 l motor o výkonu 140 koní.
V Evropě je pak místo něj v nabídce turbojednotka o výkonu 116 koní a objemu 1,2 l. Auto bylo vybudováno na modulové platformě GA-C ze série TNGA, podobně jako Prius čtvrté generace a nová Corolla 12. generace.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.