Toyota C-HR s proužky Adidas? Proč ne?! Thajská Toyota představila crossover proslulý odvážným designem v novém stylu, vypracovaném společně s populární značkou sportovního oblečení. Výsledkem spolupráce jsou také doplňky Adidas s logem C-HR, které brzy obdrží ti, kdo si kompaktní crossover koupí.
Toyota C-HR v novém stylu má dvě barevné verze: černou a bílou. Každé auto má nárazníky a prahové lišty v kontrastní barvě, ozdobené červenými lištami. Zadní blatníky a dveře zdobí grafika v podobě černých a šedých pruhů. Logo Adidas se nachází na zadní kapotě pod plaketou C-HR a na zadních sloupcích.
Zda se C-HR Adidas bude prodávat, Toyota Thailand neuvádí. Na kupce crossoveru však v thajských autosalonech čeká 1200 kompletů produktů Adidas s logem C-HR. Tvoří je běžecké boty Adidas Adizero Japan Boost, bunda Adidas Climalite a 30litrový batoh.
V Thajsku, podobně jako v Evropě, je Toyota C-HR v nabídce s hybridním pohonem čtvrté generace o celkovém výkonu 122 HP, vybaveným benzínovým 1,8 l motorem. Základní pohon na thajském trhu představuje benzínový atmosférický 1,8 l motor o výkonu 140 koní.
V Evropě je pak místo něj v nabídce turbojednotka o výkonu 116 koní a objemu 1,2 l. Auto bylo vybudováno na modulové platformě GA-C ze série TNGA, podobně jako Prius čtvrté generace a nová Corolla 12. generace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.