 
            Po první siluetě odhaluje nyní Škoda také jméno nového kompaktního vozu - Škoda Scala. Pochází z latinského slova „scala“, což lze přeložit jako „schody“ nebo „žebřík“, a představuje zároveň pro automobilku další velký krok vpřed v segmentu kompaktních vozů. Jako první model značky Škoda v Evropě bude mít Scala uprostřed pátých dveří namísto loga značky nápis Škoda
Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti Škoda AUTO, zdůrazňuje: „S novým modelem Škoda Scala otevřeme další kapitolu ve třídě kompaktních vozů značky Škoda . Jedná se o zcela nově vyvinutý vůz, který v této třídě stanoví nové standardy v oblasti technologií, bezpečnosti a designu. Jsme přesvědčeni o tom, že Scala má nejlepší šance k tomu, aby pro značku Škoda nově definovala segment A.“
S modelem Scala představuje Škoda nový emocionální design exteriéru i interiéru poprvé v sériovém provedení. Design vzbudil pozornost už na autosalonu v Paříži, a to díky studii Vision RS. S novým modelem učinila česká značka velký krok i po technické stránce, když nabízí inovativní prvky výbavy, které byly dosud běžné jen ve vozech vyšších tříd.
Jméno Scala , pocházející z latiny, tedy nový vůz skvěle vystihuje. Do češtiny jej lze přeložit jako „schody“ nebo „žebřík“. S modelem Scala vystoupá Škoda hned o několik vývojových stupňů. Dokonale také ztělesňuje soubor hodnot značky, výstižně shrnutý pojmem „Smart Understatement“.
Nová Škoda Scala se vyznačuje i dalším novým a jedinečným znakem: Jako první evropský sériový model značky zdobí záď tohoto kompaktního vozu namísto loga nápis Škoda, umístěný uprostřed pátých dveří.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?