Když už má člověk luxusní sportovní automobil, je celkem pochopitelné, že se s ním chce pochlubit. Nejčastějším způsobem se stává vytáčení motorů před davy nadšených fanoušků, které ochotně navštěvují různé motoristické akce. Majitel černého Lamborghini Huracan však dostal úžasný nápad, kterého teď nejspíš hořce lituje.
Video, které bylo podle popisku pořízeno minulý týden na floridském Key West, zřejmě zachycuje účastníky závodu Corsa America Rally, kterého se často účastní exotické sportovní vozy. Název tohoto populárního "závodu" je navíc umístěn i na čelních sklech vozidel, která se míhají v záběru.
Pro nás je však nejzajímavějším černé Lamborghini Huracán, které se v záběru objevuje nejdelší dobu. Zatímco ostatní majitelé se totiž snaží potěšit davy zvukem jejich nadupaných motorů, majitel černého Lamba chce nabídnout i nějakou tu stylovou pózu. A k tomu si vybere čelní sklo.
Lézt si na auto je samozřejmě neskonale pitomý nápad, který je pochopitelný snad jen u expedičních strojů nebo aut, jejichž lak nemá hodnotu několika průměrných platů. Samotné čelní sklo by však váhu člověka vydržet mělo. Alespoň teoreticky.
Nevíme, zda třeba sklo nebylo již dříve poškozeno, nebo sehrál roli rozběh a místo došlapu, ovšem v tomto případě sklo nevydrželo a za hlasitého praskání se na něm vytvořil pořádný pavouk. Davy přihlížejících žasly, přítelkyně řidiče s hrůzou vylézala z okna a řidič vozu pokračoval v pózování.
Zda to za to stálo si netroufáme odhadovat, ovšem s jistotou si troufáme tvrdit, že po zaplacení účtu za výměnu, která bude v případě Lamborghini pořádně mastná, si řidič podobné skopičiny zřejmě dvakrát rozmyslí.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?