Když už má člověk luxusní sportovní automobil, je celkem pochopitelné, že se s ním chce pochlubit. Nejčastějším způsobem se stává vytáčení motorů před davy nadšených fanoušků, které ochotně navštěvují různé motoristické akce. Majitel černého Lamborghini Huracan však dostal úžasný nápad, kterého teď nejspíš hořce lituje.
Video, které bylo podle popisku pořízeno minulý týden na floridském Key West, zřejmě zachycuje účastníky závodu Corsa America Rally, kterého se často účastní exotické sportovní vozy. Název tohoto populárního "závodu" je navíc umístěn i na čelních sklech vozidel, která se míhají v záběru.
Pro nás je však nejzajímavějším černé Lamborghini Huracán, které se v záběru objevuje nejdelší dobu. Zatímco ostatní majitelé se totiž snaží potěšit davy zvukem jejich nadupaných motorů, majitel černého Lamba chce nabídnout i nějakou tu stylovou pózu. A k tomu si vybere čelní sklo.
Lézt si na auto je samozřejmě neskonale pitomý nápad, který je pochopitelný snad jen u expedičních strojů nebo aut, jejichž lak nemá hodnotu několika průměrných platů. Samotné čelní sklo by však váhu člověka vydržet mělo. Alespoň teoreticky.
Nevíme, zda třeba sklo nebylo již dříve poškozeno, nebo sehrál roli rozběh a místo došlapu, ovšem v tomto případě sklo nevydrželo a za hlasitého praskání se na něm vytvořil pořádný pavouk. Davy přihlížejících žasly, přítelkyně řidiče s hrůzou vylézala z okna a řidič vozu pokračoval v pózování.
Zda to za to stálo si netroufáme odhadovat, ovšem s jistotou si troufáme tvrdit, že po zaplacení účtu za výměnu, která bude v případě Lamborghini pořádně mastná, si řidič podobné skopičiny zřejmě dvakrát rozmyslí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.