Když už má člověk luxusní sportovní automobil, je celkem pochopitelné, že se s ním chce pochlubit. Nejčastějším způsobem se stává vytáčení motorů před davy nadšených fanoušků, které ochotně navštěvují různé motoristické akce. Majitel černého Lamborghini Huracan však dostal úžasný nápad, kterého teď nejspíš hořce lituje.
Video, které bylo podle popisku pořízeno minulý týden na floridském Key West, zřejmě zachycuje účastníky závodu Corsa America Rally, kterého se často účastní exotické sportovní vozy. Název tohoto populárního "závodu" je navíc umístěn i na čelních sklech vozidel, která se míhají v záběru.
Pro nás je však nejzajímavějším černé Lamborghini Huracán, které se v záběru objevuje nejdelší dobu. Zatímco ostatní majitelé se totiž snaží potěšit davy zvukem jejich nadupaných motorů, majitel černého Lamba chce nabídnout i nějakou tu stylovou pózu. A k tomu si vybere čelní sklo.
Lézt si na auto je samozřejmě neskonale pitomý nápad, který je pochopitelný snad jen u expedičních strojů nebo aut, jejichž lak nemá hodnotu několika průměrných platů. Samotné čelní sklo by však váhu člověka vydržet mělo. Alespoň teoreticky.
Nevíme, zda třeba sklo nebylo již dříve poškozeno, nebo sehrál roli rozběh a místo došlapu, ovšem v tomto případě sklo nevydrželo a za hlasitého praskání se na něm vytvořil pořádný pavouk. Davy přihlížejících žasly, přítelkyně řidiče s hrůzou vylézala z okna a řidič vozu pokračoval v pózování.
Zda to za to stálo si netroufáme odhadovat, ovšem s jistotou si troufáme tvrdit, že po zaplacení účtu za výměnu, která bude v případě Lamborghini pořádně mastná, si řidič podobné skopičiny zřejmě dvakrát rozmyslí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?