Jeremy Clarkson se ve svých pořadech často prezentuje jako člověk, který sice miluje a obdivuje techniku, ovšem k řešení problémů nejčastěji používá pořádné kladivo. Ostatně jeho způsob řešení problémů je bezpochyby jedním z důvodů, proč mu kolegové přezdívají Orangutan. Před pár dny se však tenhle hromotluk proměnil v hrdinu na bílém koni, který pomohl menší televizní hvězdě v nesnázích.
Hlavními postavami příběhu jsou známý motoristický novinář Jeremy Clarkson, mladá britská televizní hvězda Binky Felstead a Volkswagen Golf GTI s prasklou pneumatikou. Situace, která se odehrála v centru Londýna, samozřejmě přitáhla pozornost kameramanů i fotografů.
Clarkson, který bývá ve většině svých pořadů za nešikovného hromotluka, v tomto případě nezaváhal a okamžitě se vžil do role zachránce - i když samozřejmě s jeho typickým humorem a přístupem. Do opravy se tak po chvíli zapojila i mladá herečky a společnými silami měli výměnu pneumatiky za cca 15 minut hotovou, jak uvádí Daily Mail.
Jakmile měl Clarkson pneumatiku vyměněnou, pokusila se Binky Felstead alespoň spustit auto z heveru na zem, ovšem její snaha vypadala značně zoufale a komicky. Clarkson, který se nejprve zřejmě snažil pomoci alespoň radou, tak nakonec požádal o spuštění automobilu na zem jednoho z přítomných fotografů.
Těch bylo na místě tolik, že zřejmě neslo jen o náhodu. Stejně tak nechyběl ani televizní štáb, tudíž se dá předpokládat, že obě celebrity spolupracují na nějakém projektu. Tomu harává i skutečnost, že z místa odjeli oba společně, přičemž Clarkson seděl zcela zřetelně na místě spolujezdce.
Ještě před odjezdem se však Jeremy hrdě postavil před fotografy i přihlížející a svým typickým stylem pronesl „A takhle se mění pneumatika!"
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?