Poslíčci parkující automobily u luxusních hotelů a restaurací se v Česku příliš často nevidí, ovšem v zahraničí jde o vcelku běžný přivýdělek, ke kterému vám stačí jen decentní vzhled a řidičský průkaz. Odměnou se vám pak dostane podprůměrného platu, slušných spropitných a samozřejmě šance usednout za volant exotických automobilů, se kterými musíte urazit nanejvýš pár desítek metrů a zaparkovat je.
Práce to tedy není nijak složitá, ovšem s usednutím za volant exkluzivního sportovního automobilu na vás padá zodpovědnost za každý škrábanec. Nikdo samozřejmě není neomylný a podobné věci se stát mohou, ovšem v extrémních případech se váš průšvih může dostat i do všech regionálních zpráv.
O tom se na vlastní kůži přesvědčil člověk, který parkoval automobily před australským luxusním hotelem Sydney Hyatt Regency. Když totiž usedl za volant luxusního černého Porsche Carrera, místo couvání se rozjel dopředu a zaparkoval vůz pod SUV značky Subaru.
Místo výrazu zaparkoval by však bylo lepší použít výraz zarazil. Přední nárazník Porsche totiž končil u předního kola Subaru. Příčinou nehody byla pravděpodobně záměna zařazené rychlosti, ovšem stále zůstává nepochopitelném, proč poslíček místo sešlápnutí brzdy držel pedál plynu.
Výsledek ukazují výše umístěné fotografie i video pod odstavcem. Automobily na sebe byly nalisovány tak těsně, že záchranáři museli poslíčka z Porsche vystříhat. Podle vyjádření řiditele hotelu vyvázl poslíček bez zranění, ovšem teď ho čeká svou drahou chybu zaplatit. Výši účtu si netroufáme ani odhadovat, ovšem málo to rozhodně nebude. Porsche totiž muselo být během záchranných prací rozstříháno.
Tisková mluvčí hotelu uvedla, že pro hotel Hyatt Regency Sydney je bezpečnost pracovníků i návštěvníků nesmírně důležitá. V současnosti tak probíhá vyšetřování, které by mělo být ukončeno během následujících pár dnů. O viníkovi však není pochyb.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?