Poslíčci parkující automobily u luxusních hotelů a restaurací se v Česku příliš často nevidí, ovšem v zahraničí jde o vcelku běžný přivýdělek, ke kterému vám stačí jen decentní vzhled a řidičský průkaz. Odměnou se vám pak dostane podprůměrného platu, slušných spropitných a samozřejmě šance usednout za volant exotických automobilů, se kterými musíte urazit nanejvýš pár desítek metrů a zaparkovat je.
Práce to tedy není nijak složitá, ovšem s usednutím za volant exkluzivního sportovního automobilu na vás padá zodpovědnost za každý škrábanec. Nikdo samozřejmě není neomylný a podobné věci se stát mohou, ovšem v extrémních případech se váš průšvih může dostat i do všech regionálních zpráv.
O tom se na vlastní kůži přesvědčil člověk, který parkoval automobily před australským luxusním hotelem Sydney Hyatt Regency. Když totiž usedl za volant luxusního černého Porsche Carrera, místo couvání se rozjel dopředu a zaparkoval vůz pod SUV značky Subaru.
Místo výrazu zaparkoval by však bylo lepší použít výraz zarazil. Přední nárazník Porsche totiž končil u předního kola Subaru. Příčinou nehody byla pravděpodobně záměna zařazené rychlosti, ovšem stále zůstává nepochopitelném, proč poslíček místo sešlápnutí brzdy držel pedál plynu.
Výsledek ukazují výše umístěné fotografie i video pod odstavcem. Automobily na sebe byly nalisovány tak těsně, že záchranáři museli poslíčka z Porsche vystříhat. Podle vyjádření řiditele hotelu vyvázl poslíček bez zranění, ovšem teď ho čeká svou drahou chybu zaplatit. Výši účtu si netroufáme ani odhadovat, ovšem málo to rozhodně nebude. Porsche totiž muselo být během záchranných prací rozstříháno.
Tisková mluvčí hotelu uvedla, že pro hotel Hyatt Regency Sydney je bezpečnost pracovníků i návštěvníků nesmírně důležitá. V současnosti tak probíhá vyšetřování, které by mělo být ukončeno během následujících pár dnů. O viníkovi však není pochyb.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?