Chris Brown, známý zpěvák, raper, tanečník a herec, se pohybuje v hudebním a filmovém průmyslu již od roku 2005. Svou kariéru odstartoval v poměrně nízkém věku a za posledních několika let toho stihl skutečně hodně. Včetně pořízení několika velice zajímavých sportovních vozů
V současnosti devětadvacetiletý umělec je dobře známý pro svou zálibu v exotických automobilech, které v jeho garáži reprezentovalo například opulentní monstrum Rezvani Beast nebo několik modelů Lamborghini.
Tím dosud pravděpodobně nejznámějším bylo Lamborghini Aventador, které si Brown nechal potáhnout folií, jejíž design byl inspirován designem jeho oblíbených tenisek. Vůz vypadal skutečně "netradičně," ovšem příliš dlouho mu nevydržel - minulý rok ho totiž Brown doslova zdemoloval v Beverly Hills.
Ani po vážné nehodě se však Brown své vášně pro italské sportovní vozy z boloňské automobilky sídlící v Sant’Agatě nevzdal a na svých sociálních sítích se nedávno pochlubil novým kouskem ve své kolekci, kterým je Aventador SV Roadster.
Nebyl by to však Brown, aby svůj vůz opět neokořenil něčím speciálním. V tomto případě to je zvláštní zlato-chromovaná fólie doplněná černými logy Nike, kterou na vůz aplikovali specialisté z Los Angeles. Unikátnímu vzhledu vozu však dlouho chyběla adekvátní kola.
Ty nakonec dodala společnost společnost Forgiato a jedná se o skutečné unikáty. Zlaté disky Artigli-ECL patří do exotické série Forgiato 2.0 a zákazník si je může specifikovat podle vlastních požadavků. Na výběr jsou například velikosti od 19 do 21 palců a řada barevných kombinací.
A nebyla by to společnost Forgiato, abychom se nakonec nedočkali speciálního videa, na kterém je vůz na nových ráfcích důkladně zachycen ze všech stran a úhlů. A jakkoliv je tahle varianta na náš vkus až příliš extravagantní, tenhle Aventador vypadá prostě dobře.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?