Chris Brown, známý zpěvák, raper, tanečník a herec, se pohybuje v hudebním a filmovém průmyslu již od roku 2005. Svou kariéru odstartoval v poměrně nízkém věku a za posledních několika let toho stihl skutečně hodně. Včetně pořízení několika velice zajímavých sportovních vozů
V současnosti devětadvacetiletý umělec je dobře známý pro svou zálibu v exotických automobilech, které v jeho garáži reprezentovalo například opulentní monstrum Rezvani Beast nebo několik modelů Lamborghini.
Tím dosud pravděpodobně nejznámějším bylo Lamborghini Aventador, které si Brown nechal potáhnout folií, jejíž design byl inspirován designem jeho oblíbených tenisek. Vůz vypadal skutečně "netradičně," ovšem příliš dlouho mu nevydržel - minulý rok ho totiž Brown doslova zdemoloval v Beverly Hills.
Ani po vážné nehodě se však Brown své vášně pro italské sportovní vozy z boloňské automobilky sídlící v Sant’Agatě nevzdal a na svých sociálních sítích se nedávno pochlubil novým kouskem ve své kolekci, kterým je Aventador SV Roadster.
Nebyl by to však Brown, aby svůj vůz opět neokořenil něčím speciálním. V tomto případě to je zvláštní zlato-chromovaná fólie doplněná černými logy Nike, kterou na vůz aplikovali specialisté z Los Angeles. Unikátnímu vzhledu vozu však dlouho chyběla adekvátní kola.
Ty nakonec dodala společnost společnost Forgiato a jedná se o skutečné unikáty. Zlaté disky Artigli-ECL patří do exotické série Forgiato 2.0 a zákazník si je může specifikovat podle vlastních požadavků. Na výběr jsou například velikosti od 19 do 21 palců a řada barevných kombinací.
A nebyla by to společnost Forgiato, abychom se nakonec nedočkali speciálního videa, na kterém je vůz na nových ráfcích důkladně zachycen ze všech stran a úhlů. A jakkoliv je tahle varianta na náš vkus až příliš extravagantní, tenhle Aventador vypadá prostě dobře.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.