Pokud se člověk rozhodne utratit několik milionů za nový automobil, je vcelku pochopitelné, že trvá na doručení vozu v předem domluvené konfiguraci. Řešit ale nespokojenost s novým vozem tím, že projedete prosklenou výlohou autosalonu, však není příliš moudré.
Přesto se takové věci občas stanou. Své by o tom mohli vyprávět zaměstnanci showroomu automobilky Porsche ve městě Taichung City (Taiwan). Jeden z jejich zákazníků si totiž přijel stěžovat na své nové Porsche Panamera Sport Turismo, kterému chyběl zásadní prvek výbavy.
Podle zpravodajského webu Taiwan News měl být oním nespokojeným zákazníkem dvaačtyřicetiletý muž jménem Chu, který si na jaře roku 2017 objednal nové Porsche Panamera Sport Turismo, jehož cena se díky řadě doplňků vyšplhala až na necelých 251 000 dolarů (5.3 mil. Kč). Jedním z důležitých prvků výbavy přitom měl být i podvozek s funkcí 4D Chassis Control.
Chu tedy složil zálohu 75 000 dolarů (necelých 1.6 mil. Kč) a čekal na vůz, který mu dorazil v prosinci minulého roku. Vozu však chyběl onen výše zmiňovaný systém 4D Chassis Control, takže Chu vcelku pochopitelně odmítl doplácet další peníze.
Zhruba před pěti dny však majitel vozu obdržet z autosalonu výzvu k doplacení zbytku částky, nebo ke kompletnímu zrušení zakázky. Chu však místo toho popadl klíčky od svého bílého Porsche Cayenne a rozjel se přímo do servisu řešit vše osobně. Místo poklidné diskuze však najel autem přímo do showroomu skrze prosklenou výlohu.
Krátce po činu si pro pana Chu přijela policie, která ho zadržela za ničení cizího majetku. Po svém propuštění na svobodu však Chu znovu zamířil do autosalonu, ovšem tentokrát se chtěl prý dohodnout - to však bohužel nedopadlo.
Podle webu Daily Mail však měl pan Chu svých činů litovat a údajně prý ani nechtěl do showroomu narazit. Podle jeho slov ho prý ohrozil řidič, který projel na červenou. Chu tak musel strhnout řízení a jak to pokračovalo již víme. Otázkou však je, zda při pohledu na tento záznam bude této variantě někdo věřit.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.