Prodejci automobilů se musí každý den potýkat s řadou lidí, z nichž každý může být potencionálním zákazníkem. Prodejci se tak se vší zdvořilostí snaží vyhovět jejich přání, přičemž doufají, že třeba právě díky tomuto člověku dostanou prémie. V některých případech se však tato situace může poměrně rychle zvrtnout.
O tom se ostatně přesvědčil i prodejce automobilů značky Ford z amerického města Lexington (Severní Karolína). V sobotu ho totiž navštívil pětačtyřicetiletý John Anthony Harrison, který se dožadoval testovací jízdy v Mustangu ročník 2017.
Podobných testovacích jízd zřejmě prodejce absolvuje každý den několik, ovšem tahle se během chvíle změnila v horor. Harrison, který ani nevlastnil řidičský průkaz, totiž zastavil u krajnice a začal prodejce slovně napadat a vyhrožoval mu tak dlouho, až vyděšený prodejce vůz opustil.
Hledání automobilu však naštěstí netrvalo dlouho - policisté nalezli nepoškozený vůz i s řidičem jen kousek od místa, kde vysadil prodejce. Harrison skončil ve vazbě a nyní bude souzen pro krádež automobilu, nebezpečného vyhrožování a samozřejmě řízení bez řidičského průkazu.
Podobný typ krádeží se přitom objevuje na půdě USA stále častěji. V tomto případě je však nepochopitelné, že prodejce nechtěl po muži kopii jeho dokladů, respektive řidičského oprávnění. Z toho už si ale prodejce nejspíš vzal poučení, neboť podobnou chybu zřejmě člověk víckrát neudělá.
Celý případ však vrhl nové světlo na práci prodejců automobilů, která vlastně není tak jednoduchá, jak si mnozí myslí. Kromě nekonečné byrokracie totiž prodejci musí být schopni skvělé komunikace s lidmi a zároveň musí být schopni odhalit jejich skutečné úmysly ještě před tím, než jim automobil svěří.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?