Prodejci automobilů se musí každý den potýkat s řadou lidí, z nichž každý může být potencionálním zákazníkem. Prodejci se tak se vší zdvořilostí snaží vyhovět jejich přání, přičemž doufají, že třeba právě díky tomuto člověku dostanou prémie. V některých případech se však tato situace může poměrně rychle zvrtnout.
O tom se ostatně přesvědčil i prodejce automobilů značky Ford z amerického města Lexington (Severní Karolína). V sobotu ho totiž navštívil pětačtyřicetiletý John Anthony Harrison, který se dožadoval testovací jízdy v Mustangu ročník 2017.
Podobných testovacích jízd zřejmě prodejce absolvuje každý den několik, ovšem tahle se během chvíle změnila v horor. Harrison, který ani nevlastnil řidičský průkaz, totiž zastavil u krajnice a začal prodejce slovně napadat a vyhrožoval mu tak dlouho, až vyděšený prodejce vůz opustil.
Hledání automobilu však naštěstí netrvalo dlouho - policisté nalezli nepoškozený vůz i s řidičem jen kousek od místa, kde vysadil prodejce. Harrison skončil ve vazbě a nyní bude souzen pro krádež automobilu, nebezpečného vyhrožování a samozřejmě řízení bez řidičského průkazu.
Podobný typ krádeží se přitom objevuje na půdě USA stále častěji. V tomto případě je však nepochopitelné, že prodejce nechtěl po muži kopii jeho dokladů, respektive řidičského oprávnění. Z toho už si ale prodejce nejspíš vzal poučení, neboť podobnou chybu zřejmě člověk víckrát neudělá.
Celý případ však vrhl nové světlo na práci prodejců automobilů, která vlastně není tak jednoduchá, jak si mnozí myslí. Kromě nekonečné byrokracie totiž prodejci musí být schopni skvělé komunikace s lidmi a zároveň musí být schopni odhalit jejich skutečné úmysly ještě před tím, než jim automobil svěří.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?