Pokud toužíte po skutečně extrémním a extravagantním supersportu, pravděpodobně e nejdříve podíváte do nabídky automobilek jako Pagani nebo Koenigsegg. Na trhu je však nový hráč, automobilka Apollo se svým výjimečný, výkonným, moderním a výkonným modelem Intensa Emozione, který udivuje okolí kdekoliv se objeví.
Apollo Intensa Emozione je jedním z nejnovějších a nejextrémnějších automobilů ve své třídě, který zaručeně způsobí rozruch kdekoliv se objeví. Ať už se člověk podívá na jeho futuristické křivky, nepřehlédnutelné křídlo nebo originálně pojatou trojici koncovek výfuku, tohle auto má prostě stylu na rozdávání.
Obdivuhodná je však i technika vozu. Na konstrukci vozu se nešetřilo karbonem, který byl použit na šasi, karoserii i prvky uložení náprav. Přední i zadní odpružení typu pushrod pochází od společnosti Bilstein a nechybí ani plně nastavitelné stabilizátory.
Pod kapotou se ukrývá atmosferický 6.3 litrový motor V12, který původně pochází z Ferrari. Apollo však na jeho konstrukci zapracovalo a značně ji zdokonalilo, díky čemuž dokáže motor nabídnout přes 780 koňských sil a 760 Nm točivého momentu. Motor se navíc ochotně vytáčí až do 9 000 otáček a řidič ho může zkrotit pomocí 3 přednastavených jízdních režimů: Wet, Sport a Track.
Výkon na kola přenáší šestistupňová sekvenční převodovka od společnosti Hewland, která je lehčí než kterákoliv jiná srovnatelná dvojspojková převodovka na trhu. Navíc prý nabízí možnost plně zaměnitelných převodových poměrů.
V současnosti by mělo být na světě pouhých 10 exemplářů, takže spatřit nějaký naživo musí být neskutečně úžasný pocit - už jen díky tomu fantastickému zvuku výfuku. Pokud ale nemáte to štěstí vůz spatřit, můžete si ho alespoň prohlédnout a hlavně poslechnout na videu.
Toto konkrétní bylo pořízeno na letošním srazu Cars and Coffee v italském města Bresica. Unikátní automobil má však německé značky, takže není vyloučeno, že se třeba časem objeví i někde blíž.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?