Pokud toužíte po skutečně extrémním a extravagantním supersportu, pravděpodobně e nejdříve podíváte do nabídky automobilek jako Pagani nebo Koenigsegg. Na trhu je však nový hráč, automobilka Apollo se svým výjimečný, výkonným, moderním a výkonným modelem Intensa Emozione, který udivuje okolí kdekoliv se objeví.
Apollo Intensa Emozione je jedním z nejnovějších a nejextrémnějších automobilů ve své třídě, který zaručeně způsobí rozruch kdekoliv se objeví. Ať už se člověk podívá na jeho futuristické křivky, nepřehlédnutelné křídlo nebo originálně pojatou trojici koncovek výfuku, tohle auto má prostě stylu na rozdávání.
Obdivuhodná je však i technika vozu. Na konstrukci vozu se nešetřilo karbonem, který byl použit na šasi, karoserii i prvky uložení náprav. Přední i zadní odpružení typu pushrod pochází od společnosti Bilstein a nechybí ani plně nastavitelné stabilizátory.
Pod kapotou se ukrývá atmosferický 6.3 litrový motor V12, který původně pochází z Ferrari. Apollo však na jeho konstrukci zapracovalo a značně ji zdokonalilo, díky čemuž dokáže motor nabídnout přes 780 koňských sil a 760 Nm točivého momentu. Motor se navíc ochotně vytáčí až do 9 000 otáček a řidič ho může zkrotit pomocí 3 přednastavených jízdních režimů: Wet, Sport a Track.
Výkon na kola přenáší šestistupňová sekvenční převodovka od společnosti Hewland, která je lehčí než kterákoliv jiná srovnatelná dvojspojková převodovka na trhu. Navíc prý nabízí možnost plně zaměnitelných převodových poměrů.
V současnosti by mělo být na světě pouhých 10 exemplářů, takže spatřit nějaký naživo musí být neskutečně úžasný pocit - už jen díky tomu fantastickému zvuku výfuku. Pokud ale nemáte to štěstí vůz spatřit, můžete si ho alespoň prohlédnout a hlavně poslechnout na videu.
Toto konkrétní bylo pořízeno na letošním srazu Cars and Coffee v italském města Bresica. Unikátní automobil má však německé značky, takže není vyloučeno, že se třeba časem objeví i někde blíž.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?