Pokud toužíte po skutečně extrémním a extravagantním supersportu, pravděpodobně e nejdříve podíváte do nabídky automobilek jako Pagani nebo Koenigsegg. Na trhu je však nový hráč, automobilka Apollo se svým výjimečný, výkonným, moderním a výkonným modelem Intensa Emozione, který udivuje okolí kdekoliv se objeví.
Apollo Intensa Emozione je jedním z nejnovějších a nejextrémnějších automobilů ve své třídě, který zaručeně způsobí rozruch kdekoliv se objeví. Ať už se člověk podívá na jeho futuristické křivky, nepřehlédnutelné křídlo nebo originálně pojatou trojici koncovek výfuku, tohle auto má prostě stylu na rozdávání.
Obdivuhodná je však i technika vozu. Na konstrukci vozu se nešetřilo karbonem, který byl použit na šasi, karoserii i prvky uložení náprav. Přední i zadní odpružení typu pushrod pochází od společnosti Bilstein a nechybí ani plně nastavitelné stabilizátory.
Pod kapotou se ukrývá atmosferický 6.3 litrový motor V12, který původně pochází z Ferrari. Apollo však na jeho konstrukci zapracovalo a značně ji zdokonalilo, díky čemuž dokáže motor nabídnout přes 780 koňských sil a 760 Nm točivého momentu. Motor se navíc ochotně vytáčí až do 9 000 otáček a řidič ho může zkrotit pomocí 3 přednastavených jízdních režimů: Wet, Sport a Track.
Výkon na kola přenáší šestistupňová sekvenční převodovka od společnosti Hewland, která je lehčí než kterákoliv jiná srovnatelná dvojspojková převodovka na trhu. Navíc prý nabízí možnost plně zaměnitelných převodových poměrů.
V současnosti by mělo být na světě pouhých 10 exemplářů, takže spatřit nějaký naživo musí být neskutečně úžasný pocit - už jen díky tomu fantastickému zvuku výfuku. Pokud ale nemáte to štěstí vůz spatřit, můžete si ho alespoň prohlédnout a hlavně poslechnout na videu.
Toto konkrétní bylo pořízeno na letošním srazu Cars and Coffee v italském města Bresica. Unikátní automobil má však německé značky, takže není vyloučeno, že se třeba časem objeví i někde blíž.
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?