Podmínky pro získání řidičského průkazu se v každém státu poněkud liší, ovšem téměř pokaždé je součástí testu praktická jízda, během které by měl řidič prokázat alespoň základní znalosti předpisů, schopnosti vůz ovládat a samozřejmě by neměl vůz nabourat.
A ačkoliv je náhoda blbec a nehody se prostě stávají, šestačtyřicetiletá studentka autoškoly si nemohla vybrat příhodnější místo. Během závěrečného testu totiž nacouval s Toyotou Prius místní autoškoly přímo do "Úřadu motorových vozidel", což je americká obdoba našeho registru.
Studentka se zrovna snažila zacouvat na parkovací místo, které bylo těsně před budovou. Během couvání si však spletla plynový pedál s brzdovým a neštěstí bylo na světě. Vůz narazil do budovy se slušnou intenzitou a bohužel přesně do míst, kde bylo okno.
Naštěstí se ale studentce nepodařilo oknem zcela projet, což by mohlo mít ještě katastrofálnější následky. Ovšem i tento "náraz" způsobil škody a pár drobnějších zranění. Jeden člověk dokonce musel být odvezen do nemocnice. Všichni v místnosti ale utrpěli pořádný šok.
Samotnou nehodu pak zaznamenaly bezpečnostní kamery, na jejichž záznam se můžeme prostřednictvím YouTube podívat. Jaké důsledky bude nehoda pro řidičku mít bohužel netušíme, nicméně s jistotou si troufáme říci, že testem neprošla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.