Mít nemovitost v kalifornském Malibu je snem řady lidí, ovšem vlastnit v kalifornském Malibu obytnou garáž, která se svou rozlohou rovná malému hangáru, je snem snad každého Petrolheada. I tenhle sen má však jeden malý háček, kterým je cena 10 000 000 dolarů - tedy cca 206 000 000 korun.
Pokud se chcete v brzké době přestěhovat a k vašim hlavním prioritám patří klidná a renomovaná čtvrť, dostatek prostoru, moderní architektura a prostorná garáž, máme pro vás jedinečný tip. V kalifornském Malibu je totiž na prodej unikátní soukromé automobilové muzeum, které však lze využít k naprosto plnohodnotnému životu.
Hlavní předností této nemovitosti je garáž s rozlohou 6 500 m2, do které bez problému zaparkujete 25 automobilů a ještě vám zbude dostatek prostoru. Garáž je navíc vybavena speciálním osvětlením a ventilačním systémem, který reguluje teplotu vzduchu, vlhkost vzduchu a také bakterie ve vzduchu, takže celý prostor se může měřit se standardy nemocničního prostředí.
Majiteli nemovitosti jsou manželé Steve a Azita Goldman. Že vám ta jména nic neříkají? Pak se jistě sluší připomenout, že Steve je dvojnásobným vítězem závodní série Pirelli Porsche. Kromě toho je ale také nadšeným sběratelem automobilů a velice schopným technikem.
Kromě nadstandardní garáže však v nemovitosti nalezneme i vyvýšené podlaží, ve kterém se nachází kuchyňka, ložnice a tři koupelny. V samotném prostoru garáže je pak umístěno ještě stylové posezení, ze kterého se můžete kochat svou sbírkou.
Celý pozemek je navíc zabezpečen nadstandardním bezpečnostním systémem, budova je obklopena stylovou příjezdovou cestou, která může v případě společenských akcí suplovat parkoviště, a na pozemku nechybí ani trávník pro akce konané pod nebem. Realitní makléř Chris Cortazzo, který se specializuje na Malibu, by však dokázal vymyslet i desítky dalších možných způsobů využití této nemovitosti.
Goldman, který se na návrhu a realizaci stavby podílel, k nemovitosti řekl: „Naším konceptem bylo vytvořit nemovitost zaměřenou hlavně pro automobily. Jsem inženýr a několik let jsem dělal ředitele ve společnosti zaměřené na pokročilé technologie, takže technika je mým zájmem. Jednou jsem tedy kontaktoval kurátory několika muzeí a zeptal se jich jak to dělají, že udržují malby staré i 1000 let."
„Právě tady jsem se dozvěděl, jak důležitá je kontrola vlhkosti a teploty vzduchu, přičemž vlhkost je tím zcela nejdůležitějším elementem. Nemovitost tak dostala speciální systém kontroly vlhkosti, teploty a bakterií, díky kterému se místní podmínky vyrovnají operačnímu sálu."
Automobily na fotografiích bohužel nejsou součástí nabídky, ovšem Goldman naznačil, že za správnou částku by byl ochoten rozloučit se s jedním ze 14 automobilů, které má momentálně ve sbírce.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?