Pravděpodobně nejluxusnější automobilka světa se rozhodla podniknout vskutku nevídaný krok. O vývoj a testování svého prvního SUV se totiž podělí s širokou veřejností a to díky spolupráci se světoznámým multimediálním gigantem National Geographic. Každý den tak budeme moci spatřit nové fotografie a videa.
V tiskové zprávě, kterou britská automobilka vydala během dnešního dne, je uvedeno, že National Geographic bude pravidelně sdílet různé příspěvky spojené s novým modelem Cullinan prostřednictvím svých sociálních sítí.
Cullinan bude prvním vozem své kategorie v portfoliu automobilky Rolls-Royce, což na něj klade mimořádné nároky. Společnost se sice vyhýbá označení SUV, nicméně právě do této škatulky Cullinan skvěle zapadá a v tomto segmentu se bude muset prosadit mezi ostatními výraznými hráči, mezi které patří například Bentley Bentayga.
Automobilka se proto rozhodla, že novému vozu zajistí reklamu, která zřejmě v historii nenalezne srovnání. Aby automobilka prokázala kvality vozu, vyšle ho na tzv. "Final Challenge", na které bude vůz doprovázet fotograf Cory Richards a tým National Geographic.
Cesta nazvaná Final Challenge odstartuje ze Skotské vysočiny a následně Cullinan provede přes USA, Austrálii a Střední východ, kde bude o tento model pravděpodobně největší zájem. Celá expedice je naplánována tak, aby skončila těsně před oficiálním odhalením, které by mělo proběhnout později v tomto roce. Už v průběhu se však můžeme těšit na denní přísun novinek a fotografií jak od samotné automobilky, tak skrze National Geographic.
„Současná veřejnost a zákazníci uvidí Rolls-Royce ve zcela novém světle, neboť Cullinan předvede, jak schopná dokáže značka Roll-Royce být," uvedl Torsten Müller-Ötvös, předseda představenstva automobilky. „Během několika měsíců pak budou moci naši zákazníci zažít schopnosti vozu na vlastní kůži. Jakmile usednou za volant Cullinanu, pochopí, že tento působivý Rolls-Royce projede všude - a bez námahy."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?