Velorex, jehož karoserie je jako jediná na světě vyrobena z koženky, se stal československým fenoménem. V zámoří však někdo zatoužil po stejně "stylovém" vozidel, ovšem kýženého efektu se rozhodl dosáhnout poněkud jinou cestou. Starší Lexus LS 400 proto kompletně pokryl jakousi kůží nebo koženkou.
Pokud bychom měli sestavovat seznam nejšílenějších úprav aut na světa, tohle prazvláštní monstrum by se nepochybně umístilo na některém z předních míst. Nevíme proč ani jak tahle úprava vznikla, ovšem na silnicích působí absolutně nepřehlédnutelným dojmem.
K dispozici máme bohužel pouze jediný snímek, který se před pár dny objevil na diskuzním fóru Reddit. Ten sice zachycuje pouze zadní 2/3 automobilu, ovšem i tak je poměrně dobře patrné, že extravagantní úpravy se dotkly i kapoty, na které je umístěn minimálně hodně výrazný klakson.
Z našeho úhlu pohledu pak vlastně ani nevíme kde začít. Například střecha je totiž zhotovena z materiálu, který až nápadně připomíná tzv. polstrované cely, které se nachází v ústavech pro psychicky nemocné (ještě než nás v komentářích z čehokoliv obviníte, známe je z filmů!).
Celá karoserie je pak pokryta jakousi zvláštní perforovanou kůží / koženkou / umělou kůží, díky čemuž dostává skutečně jedinečný vzhled. Nevíme, zda k volbě této zvláštní úpravy karoserie vedl nedostatek financí na lakování nebo jen zvláštní vkus, každopádně oděrek se teď majitel vozu rozhodně bát nemusí.
Kromě už tak zvláštní karoserie stojí za zvláštní pozornost ještě zadní část. Kromě skutečně gigantického křídla, na jehož boku je nápis "Size Matters" (Na velikosti záleží), se totiž úpravce rozhodl prodloužit vůz o gauč, který integroval do prodlouženého zadního nárazníku. Křídlo, na kterém jsou připevněna ještě přídavná brzdová světla, pak nejspíš slouží jako přístřešek pro lidi "cestující na gauči".
Upřímně nevíme co si o tomhle výtvoru myslet ani si nedokážeme vysvětlit, proč něco takového vzniklo. Je to ale taková šílenost, že jsme si to nemohli nechat jen pro sebe.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?