Velorex, jehož karoserie je jako jediná na světě vyrobena z koženky, se stal československým fenoménem. V zámoří však někdo zatoužil po stejně "stylovém" vozidel, ovšem kýženého efektu se rozhodl dosáhnout poněkud jinou cestou. Starší Lexus LS 400 proto kompletně pokryl jakousi kůží nebo koženkou.
Pokud bychom měli sestavovat seznam nejšílenějších úprav aut na světa, tohle prazvláštní monstrum by se nepochybně umístilo na některém z předních míst. Nevíme proč ani jak tahle úprava vznikla, ovšem na silnicích působí absolutně nepřehlédnutelným dojmem.
K dispozici máme bohužel pouze jediný snímek, který se před pár dny objevil na diskuzním fóru Reddit. Ten sice zachycuje pouze zadní 2/3 automobilu, ovšem i tak je poměrně dobře patrné, že extravagantní úpravy se dotkly i kapoty, na které je umístěn minimálně hodně výrazný klakson.
Z našeho úhlu pohledu pak vlastně ani nevíme kde začít. Například střecha je totiž zhotovena z materiálu, který až nápadně připomíná tzv. polstrované cely, které se nachází v ústavech pro psychicky nemocné (ještě než nás v komentářích z čehokoliv obviníte, známe je z filmů!).
Celá karoserie je pak pokryta jakousi zvláštní perforovanou kůží / koženkou / umělou kůží, díky čemuž dostává skutečně jedinečný vzhled. Nevíme, zda k volbě této zvláštní úpravy karoserie vedl nedostatek financí na lakování nebo jen zvláštní vkus, každopádně oděrek se teď majitel vozu rozhodně bát nemusí.
Kromě už tak zvláštní karoserie stojí za zvláštní pozornost ještě zadní část. Kromě skutečně gigantického křídla, na jehož boku je nápis "Size Matters" (Na velikosti záleží), se totiž úpravce rozhodl prodloužit vůz o gauč, který integroval do prodlouženého zadního nárazníku. Křídlo, na kterém jsou připevněna ještě přídavná brzdová světla, pak nejspíš slouží jako přístřešek pro lidi "cestující na gauči".
Upřímně nevíme co si o tomhle výtvoru myslet ani si nedokážeme vysvětlit, proč něco takového vzniklo. Je to ale taková šílenost, že jsme si to nemohli nechat jen pro sebe.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.