Během posledních dvou dnů hýbe motoristickým světem zpráva, podle které by měl motoristický pořad Grand Tour skončit již po třetí sezóně, jejíž natáčení by mělo zanedlouho začít. Amazon ani producent Grand Tour se k tomu zatím nevyjádřili, ovšem Clarksonovi opět došla trpělivost a na Twitteru rozjel sérii nevlídných příspěvků na adresu autora této zprávy.
Vše odstartoval článek zveřejněný na webu populárního plátku Daily Mail, podle kterého by měl populární motoristický pořad Grand Tour skončit již po třetí sérii, jejíž natáčení by mělo zanedlouho začít. Autor článku vše dokládal výpovědí člena štábu, podle jehož slov zatím nic nenaznačuje, že by Amazon měl zájem o další sérii, nikdo nemá žádné podepsané smlouvy a členové štábu začínají přemýšlet co budou dělat, až natáčení skončí.
Andy Wilman, producent Grand Tour, situaci odmítl komentovat. Stejně tak zdrženlivý byl i Amazon. Prvním kdo prolomil hradbu mlčení byl na Twitteru Jeremy Clarkson, který jen poznamenal, že je vtipné, že lidé tolik věří Daily Mail Online.
Nebyl by to však Clarkson, aby nepřidal ještě něco. Ostatně i bez této kauzy měl Clarkson s redaktory Daily Mail ostré vztahy, což se dá na jeho Twitteru snadno dohledat. V neděli večer však přidal zprávu podle které "Je velice smutné slyšet, že Geordie Gregg by měl být vyhozen z pozice editora v Mail on Sunday. Vždycky jsem ho měl rád."
Krátce na to však zveřejnil další zprávu, ve které se Geordiemu omlouval slovy "Promiň Geordie. Možná jsem napsal něco, co je naprostá *blbost. Otravné, co?" - jen místo slova blbost zvolil Clarkson poněkud ostřejší výraz, který snad raději ani nebudeme publikovat.
So sad to hear Geordie Gregg is about to be fired as editor of the Mail on Sunday. I always rather liked him.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 11. března 2018
Sorry Geordie. I may have published something which is horse shit. Annoying, isn't it.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 11. března 2018
V reakci na otázku jednoho z uživatelů Twitteru, zda bude Grand Tour opravdu končit, pak Clarkson reagoval slovy "Nevěřte zatracenýmu Mailu" - a jistě nemusíme zdůrazňovat, že místo zatracenýmu použil opět ostřejší výraz.
Don't believe the fucking Mail.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 11. března 2018
Všichni ale čekáme, zda se konečně k tématu vyjádří i někdo z Amazonu nebo z produkce pořadu samotného. Do té doby můžeme jen sledovat nekonečný příval spekulací a v případě Clarksona i ostrých vzkazů.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.