Během posledních dvou dnů hýbe motoristickým světem zpráva, podle které by měl motoristický pořad Grand Tour skončit již po třetí sezóně, jejíž natáčení by mělo zanedlouho začít. Amazon ani producent Grand Tour se k tomu zatím nevyjádřili, ovšem Clarksonovi opět došla trpělivost a na Twitteru rozjel sérii nevlídných příspěvků na adresu autora této zprávy.
Vše odstartoval článek zveřejněný na webu populárního plátku Daily Mail, podle kterého by měl populární motoristický pořad Grand Tour skončit již po třetí sérii, jejíž natáčení by mělo zanedlouho začít. Autor článku vše dokládal výpovědí člena štábu, podle jehož slov zatím nic nenaznačuje, že by Amazon měl zájem o další sérii, nikdo nemá žádné podepsané smlouvy a členové štábu začínají přemýšlet co budou dělat, až natáčení skončí.
Andy Wilman, producent Grand Tour, situaci odmítl komentovat. Stejně tak zdrženlivý byl i Amazon. Prvním kdo prolomil hradbu mlčení byl na Twitteru Jeremy Clarkson, který jen poznamenal, že je vtipné, že lidé tolik věří Daily Mail Online.
Nebyl by to však Clarkson, aby nepřidal ještě něco. Ostatně i bez této kauzy měl Clarkson s redaktory Daily Mail ostré vztahy, což se dá na jeho Twitteru snadno dohledat. V neděli večer však přidal zprávu podle které "Je velice smutné slyšet, že Geordie Gregg by měl být vyhozen z pozice editora v Mail on Sunday. Vždycky jsem ho měl rád."
Krátce na to však zveřejnil další zprávu, ve které se Geordiemu omlouval slovy "Promiň Geordie. Možná jsem napsal něco, co je naprostá *blbost. Otravné, co?" - jen místo slova blbost zvolil Clarkson poněkud ostřejší výraz, který snad raději ani nebudeme publikovat.
So sad to hear Geordie Gregg is about to be fired as editor of the Mail on Sunday. I always rather liked him.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 11. března 2018
Sorry Geordie. I may have published something which is horse shit. Annoying, isn't it.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 11. března 2018
V reakci na otázku jednoho z uživatelů Twitteru, zda bude Grand Tour opravdu končit, pak Clarkson reagoval slovy "Nevěřte zatracenýmu Mailu" - a jistě nemusíme zdůrazňovat, že místo zatracenýmu použil opět ostřejší výraz.
Don't believe the fucking Mail.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 11. března 2018
Všichni ale čekáme, zda se konečně k tématu vyjádří i někdo z Amazonu nebo z produkce pořadu samotného. Do té doby můžeme jen sledovat nekonečný příval spekulací a v případě Clarksona i ostrých vzkazů.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.