Během posledních dvou dnů hýbe motoristickým světem zpráva, podle které by měl motoristický pořad Grand Tour skončit již po třetí sezóně, jejíž natáčení by mělo zanedlouho začít. Amazon ani producent Grand Tour se k tomu zatím nevyjádřili, ovšem Clarksonovi opět došla trpělivost a na Twitteru rozjel sérii nevlídných příspěvků na adresu autora této zprávy.
Vše odstartoval článek zveřejněný na webu populárního plátku Daily Mail, podle kterého by měl populární motoristický pořad Grand Tour skončit již po třetí sérii, jejíž natáčení by mělo zanedlouho začít. Autor článku vše dokládal výpovědí člena štábu, podle jehož slov zatím nic nenaznačuje, že by Amazon měl zájem o další sérii, nikdo nemá žádné podepsané smlouvy a členové štábu začínají přemýšlet co budou dělat, až natáčení skončí.
Andy Wilman, producent Grand Tour, situaci odmítl komentovat. Stejně tak zdrženlivý byl i Amazon. Prvním kdo prolomil hradbu mlčení byl na Twitteru Jeremy Clarkson, který jen poznamenal, že je vtipné, že lidé tolik věří Daily Mail Online.
Nebyl by to však Clarkson, aby nepřidal ještě něco. Ostatně i bez této kauzy měl Clarkson s redaktory Daily Mail ostré vztahy, což se dá na jeho Twitteru snadno dohledat. V neděli večer však přidal zprávu podle které "Je velice smutné slyšet, že Geordie Gregg by měl být vyhozen z pozice editora v Mail on Sunday. Vždycky jsem ho měl rád."
Krátce na to však zveřejnil další zprávu, ve které se Geordiemu omlouval slovy "Promiň Geordie. Možná jsem napsal něco, co je naprostá *blbost. Otravné, co?" - jen místo slova blbost zvolil Clarkson poněkud ostřejší výraz, který snad raději ani nebudeme publikovat.
So sad to hear Geordie Gregg is about to be fired as editor of the Mail on Sunday. I always rather liked him.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 11. března 2018
Sorry Geordie. I may have published something which is horse shit. Annoying, isn't it.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 11. března 2018
V reakci na otázku jednoho z uživatelů Twitteru, zda bude Grand Tour opravdu končit, pak Clarkson reagoval slovy "Nevěřte zatracenýmu Mailu" - a jistě nemusíme zdůrazňovat, že místo zatracenýmu použil opět ostřejší výraz.
Don't believe the fucking Mail.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 11. března 2018
Všichni ale čekáme, zda se konečně k tématu vyjádří i někdo z Amazonu nebo z produkce pořadu samotného. Do té doby můžeme jen sledovat nekonečný příval spekulací a v případě Clarksona i ostrých vzkazů.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?