Vcelku oblíbený motoristický pořad Grand Tour ukončil teprve před pár týdny vysílání druhé série a jeho hlavní protagonisté by se měli v současnosti připravovat na natáčení série třetí. Podle jednoho z britských magazínů by však právě třetí série mohla být tou vůbec poslední. Co na tyto spekulace říká Amazon a slavné trio moderátorů?
Včerejší dopoledne se v anglicky hovořících zemích neslo v duchu otázek o další existenci oblíbeného motoristického pořadu Grand Tour. Renomovaný magazín Daily Mail totiž na svých webových stránkách Dailymail.co.uk prezentoval zprávu, podle které by mělo být natáčení motoristického pořadu Grand Tour zastaveno po konci třetí série.
Britský magazín přitom svou teorii podložil citací neznámého zdroje, který by měl být s natáčením úzce spjat. "Není tu nic, co by naznačovalo, že natočí další (sérii). Nikdo zatím nic nepodepsal a zaměstnanci se začínají bát kam půjdou, jakmile skončí současné natáčení", citoval magazín svůj zdroj.
Reportéři Daily Mail se snažili získat i vyjádření hlavního producenta show Grand Tour, kterým je Andy Wilman. Ten však poskytl neurčité vyjádření ve smyslu "V současnosti se soustředíme na natáčení třetí série." Jeremy Clarkson, jeden z trojice moderátorů, pak na svém Twitterovém účtu zveřejnil příspěvek přeložitelný jako "Vtipné, že věříte Mail Online", což nám ale v celé situaci příliš jasno neudělalo. Zbylí dva moderátoři pak na svých sociálních sítích mlčí.
Americký motoristický web Jalopnik si však zašel pro odpověď přímo ke zdroji a kontaktoval společnost Amazon, na jejíž síti "Amazon Prime" pořad oficiálně běží. Amazon sice odmítl situaci komentovat, nicméně zdroj uvnitř společnosti naznačil, že informace o konci Grand Tour by nemusely mít reálný základ.
Samotný pořad Grand Tour pak v druhé sezoně ukázal, že reaguje na divácká přání a zbavil se otravných "vražd celebrit" i nepříliš populárního amerického "Stiga". Amazon navíc podle některých spekulací do pořadu zainvestoval až 250 milionů dolarů, což není zrovna malá suma. Bylo by proto divné, kdyby celá tato investice měla skončit již po třetí sérii.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?