Vcelku oblíbený motoristický pořad Grand Tour ukončil teprve před pár týdny vysílání druhé série a jeho hlavní protagonisté by se měli v současnosti připravovat na natáčení série třetí. Podle jednoho z britských magazínů by však právě třetí série mohla být tou vůbec poslední. Co na tyto spekulace říká Amazon a slavné trio moderátorů?
Včerejší dopoledne se v anglicky hovořících zemích neslo v duchu otázek o další existenci oblíbeného motoristického pořadu Grand Tour. Renomovaný magazín Daily Mail totiž na svých webových stránkách Dailymail.co.uk prezentoval zprávu, podle které by mělo být natáčení motoristického pořadu Grand Tour zastaveno po konci třetí série.
Britský magazín přitom svou teorii podložil citací neznámého zdroje, který by měl být s natáčením úzce spjat. "Není tu nic, co by naznačovalo, že natočí další (sérii). Nikdo zatím nic nepodepsal a zaměstnanci se začínají bát kam půjdou, jakmile skončí současné natáčení", citoval magazín svůj zdroj.
Reportéři Daily Mail se snažili získat i vyjádření hlavního producenta show Grand Tour, kterým je Andy Wilman. Ten však poskytl neurčité vyjádření ve smyslu "V současnosti se soustředíme na natáčení třetí série." Jeremy Clarkson, jeden z trojice moderátorů, pak na svém Twitterovém účtu zveřejnil příspěvek přeložitelný jako "Vtipné, že věříte Mail Online", což nám ale v celé situaci příliš jasno neudělalo. Zbylí dva moderátoři pak na svých sociálních sítích mlčí.
Americký motoristický web Jalopnik si však zašel pro odpověď přímo ke zdroji a kontaktoval společnost Amazon, na jejíž síti "Amazon Prime" pořad oficiálně běží. Amazon sice odmítl situaci komentovat, nicméně zdroj uvnitř společnosti naznačil, že informace o konci Grand Tour by nemusely mít reálný základ.
Samotný pořad Grand Tour pak v druhé sezoně ukázal, že reaguje na divácká přání a zbavil se otravných "vražd celebrit" i nepříliš populárního amerického "Stiga". Amazon navíc podle některých spekulací do pořadu zainvestoval až 250 milionů dolarů, což není zrovna malá suma. Bylo by proto divné, kdyby celá tato investice měla skončit již po třetí sérii.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?