Vcelku oblíbený motoristický pořad Grand Tour ukončil teprve před pár týdny vysílání druhé série a jeho hlavní protagonisté by se měli v současnosti připravovat na natáčení série třetí. Podle jednoho z britských magazínů by však právě třetí série mohla být tou vůbec poslední. Co na tyto spekulace říká Amazon a slavné trio moderátorů?
Včerejší dopoledne se v anglicky hovořících zemích neslo v duchu otázek o další existenci oblíbeného motoristického pořadu Grand Tour. Renomovaný magazín Daily Mail totiž na svých webových stránkách Dailymail.co.uk prezentoval zprávu, podle které by mělo být natáčení motoristického pořadu Grand Tour zastaveno po konci třetí série.
Britský magazín přitom svou teorii podložil citací neznámého zdroje, který by měl být s natáčením úzce spjat. "Není tu nic, co by naznačovalo, že natočí další (sérii). Nikdo zatím nic nepodepsal a zaměstnanci se začínají bát kam půjdou, jakmile skončí současné natáčení", citoval magazín svůj zdroj.
Reportéři Daily Mail se snažili získat i vyjádření hlavního producenta show Grand Tour, kterým je Andy Wilman. Ten však poskytl neurčité vyjádření ve smyslu "V současnosti se soustředíme na natáčení třetí série." Jeremy Clarkson, jeden z trojice moderátorů, pak na svém Twitterovém účtu zveřejnil příspěvek přeložitelný jako "Vtipné, že věříte Mail Online", což nám ale v celé situaci příliš jasno neudělalo. Zbylí dva moderátoři pak na svých sociálních sítích mlčí.
Americký motoristický web Jalopnik si však zašel pro odpověď přímo ke zdroji a kontaktoval společnost Amazon, na jejíž síti "Amazon Prime" pořad oficiálně běží. Amazon sice odmítl situaci komentovat, nicméně zdroj uvnitř společnosti naznačil, že informace o konci Grand Tour by nemusely mít reálný základ.
Samotný pořad Grand Tour pak v druhé sezoně ukázal, že reaguje na divácká přání a zbavil se otravných "vražd celebrit" i nepříliš populárního amerického "Stiga". Amazon navíc podle některých spekulací do pořadu zainvestoval až 250 milionů dolarů, což není zrovna malá suma. Bylo by proto divné, kdyby celá tato investice měla skončit již po třetí sérii.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?