Vcelku oblíbený motoristický pořad Grand Tour ukončil teprve před pár týdny vysílání druhé série a jeho hlavní protagonisté by se měli v současnosti připravovat na natáčení série třetí. Podle jednoho z britských magazínů by však právě třetí série mohla být tou vůbec poslední. Co na tyto spekulace říká Amazon a slavné trio moderátorů?
Včerejší dopoledne se v anglicky hovořících zemích neslo v duchu otázek o další existenci oblíbeného motoristického pořadu Grand Tour. Renomovaný magazín Daily Mail totiž na svých webových stránkách Dailymail.co.uk prezentoval zprávu, podle které by mělo být natáčení motoristického pořadu Grand Tour zastaveno po konci třetí série.
Britský magazín přitom svou teorii podložil citací neznámého zdroje, který by měl být s natáčením úzce spjat. "Není tu nic, co by naznačovalo, že natočí další (sérii). Nikdo zatím nic nepodepsal a zaměstnanci se začínají bát kam půjdou, jakmile skončí současné natáčení", citoval magazín svůj zdroj.
Reportéři Daily Mail se snažili získat i vyjádření hlavního producenta show Grand Tour, kterým je Andy Wilman. Ten však poskytl neurčité vyjádření ve smyslu "V současnosti se soustředíme na natáčení třetí série." Jeremy Clarkson, jeden z trojice moderátorů, pak na svém Twitterovém účtu zveřejnil příspěvek přeložitelný jako "Vtipné, že věříte Mail Online", což nám ale v celé situaci příliš jasno neudělalo. Zbylí dva moderátoři pak na svých sociálních sítích mlčí.
Americký motoristický web Jalopnik si však zašel pro odpověď přímo ke zdroji a kontaktoval společnost Amazon, na jejíž síti "Amazon Prime" pořad oficiálně běží. Amazon sice odmítl situaci komentovat, nicméně zdroj uvnitř společnosti naznačil, že informace o konci Grand Tour by nemusely mít reálný základ.
Samotný pořad Grand Tour pak v druhé sezoně ukázal, že reaguje na divácká přání a zbavil se otravných "vražd celebrit" i nepříliš populárního amerického "Stiga". Amazon navíc podle některých spekulací do pořadu zainvestoval až 250 milionů dolarů, což není zrovna malá suma. Bylo by proto divné, kdyby celá tato investice měla skončit již po třetí sérii.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.