Vcelku oblíbený motoristický pořad Grand Tour ukončil teprve před pár týdny vysílání druhé série a jeho hlavní protagonisté by se měli v současnosti připravovat na natáčení série třetí. Podle jednoho z britských magazínů by však právě třetí série mohla být tou vůbec poslední. Co na tyto spekulace říká Amazon a slavné trio moderátorů?
Včerejší dopoledne se v anglicky hovořících zemích neslo v duchu otázek o další existenci oblíbeného motoristického pořadu Grand Tour. Renomovaný magazín Daily Mail totiž na svých webových stránkách Dailymail.co.uk prezentoval zprávu, podle které by mělo být natáčení motoristického pořadu Grand Tour zastaveno po konci třetí série.
Britský magazín přitom svou teorii podložil citací neznámého zdroje, který by měl být s natáčením úzce spjat. "Není tu nic, co by naznačovalo, že natočí další (sérii). Nikdo zatím nic nepodepsal a zaměstnanci se začínají bát kam půjdou, jakmile skončí současné natáčení", citoval magazín svůj zdroj.
Reportéři Daily Mail se snažili získat i vyjádření hlavního producenta show Grand Tour, kterým je Andy Wilman. Ten však poskytl neurčité vyjádření ve smyslu "V současnosti se soustředíme na natáčení třetí série." Jeremy Clarkson, jeden z trojice moderátorů, pak na svém Twitterovém účtu zveřejnil příspěvek přeložitelný jako "Vtipné, že věříte Mail Online", což nám ale v celé situaci příliš jasno neudělalo. Zbylí dva moderátoři pak na svých sociálních sítích mlčí.
Americký motoristický web Jalopnik si však zašel pro odpověď přímo ke zdroji a kontaktoval společnost Amazon, na jejíž síti "Amazon Prime" pořad oficiálně běží. Amazon sice odmítl situaci komentovat, nicméně zdroj uvnitř společnosti naznačil, že informace o konci Grand Tour by nemusely mít reálný základ.
Samotný pořad Grand Tour pak v druhé sezoně ukázal, že reaguje na divácká přání a zbavil se otravných "vražd celebrit" i nepříliš populárního amerického "Stiga". Amazon navíc podle některých spekulací do pořadu zainvestoval až 250 milionů dolarů, což není zrovna malá suma. Bylo by proto divné, kdyby celá tato investice měla skončit již po třetí sérii.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.