Společnost Honda na své tiskové konferenci na ženevském autosalónu 2018 využila příležitost a potvrdila, že počátkem roku 2019 zahájí příjem objednávek na sériovou verzi vozu Urban EV Concept, který od své premiéry na frankfurtském autosalonu 2017 sklízí samou chválu.
Na tiskové konferenci uskutečněné na ženevském autosalónu 2018 zprávu potvrdil pan Philip Ross, výkonný viceprezident společnosti Honda Motor Europe: „Sériová verze tohoto vysoce oceňovaného konceptu bude uvedena na trh v Evropě koncem roku 2019 a na základě kladných ohlasů na tento model očekáváme, že počátkem roku 2019 zahájíme sběr objednávek.
Urban EV Concept
Vůz Urban EV Concept je předzvěstí prvního sériově vyráběného akumulátorového elektromobilu společnosti Honda prodávaného v Evropě. Koncepční model má jednoduchý a důmyslný design, úzké přední sloupky a široké čelní sklo, které zdánlivě obepíná celou čelní stranu kabiny pro cestující.
Koncepční vůz pohodlně pojme čtyři cestující na dvou sedadlech, jejichž provedení z různých materiálů navozuje pocit „salónku“. Přední řada je čalouněna přírodní šedou tkaninou a je ozdobena moderními akcenty v dřevěné úpravě. Přístrojová deska je opatřena zaobleným sklem, které je vedeno až do dveří. Displej přístrojové desky zobrazuje celou řadu informací o vozidle, zatímco rozšířená skla dveří zároveň fungují jako postranní zrcátka prostřednictvím digitálních displejů kamery.
Model Urban EV Concept bude součástí expozice společnosti Honda na ženevském autosalónu 2018, který se koná ve dnech 8.–18. března.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.