Automobilka Nissan přetvořila svůj vrcholný pick-up Titan v naprosto dokonalý grilovací nástroj. Díky speciální nástavbě a přívěsu si teď můžete připravit svoje oblíbené steaky nebo cokoliv jiného prakticky kdekoliv vás napadne. Kromě schopnosti grilovat je totiž Titan j přeborníkem v terénu.
Speciální projekt byl postaven na základech klasického Nissanu XD King Cab, tedy varianty s krátkou kabinou s jednou řadou klasických a jednou řadou nouzových sedadel. Jeho konverze začala kompletní přestavbou korby, kdy standardní ložnou plochu nahradila jakási "kuchyňská linka" vyrobená z hliníku, která nabídne dostatek prostoru hned pro tři kuchtíky.
Každý z nich má přitom k dispozici kompaktní skládací plotýnku Partner Steel se dvěma hořáky a brazilské dřevěné krájecí prkénko Churrasco. Součástí nástavby je také snadno dostupný dřez s nádrží na vodu, který může být v případě potřeby nahrazen chladícím boxem Yeti Cooler. Speciální mrazák ARB pak najdeme v kabině vozu, zabudovaný na pojízdné platformě místo nouzových sedaček.
To nejzajímavější na celém voze se však nachází v přívěsu. Ta má tvar standardní korby Nissanu Titan, ovšem pod touto maskou se nachází zakázkově vyrobený přívěs značky B&S Custom. Tohle opatření má zabránit poškození mechanických komponent žárem, který během grilování vzniká (stovky stupňů Celsia).
Zakázkově vyrobený přívěs ukrývá v přední části dva úložné boxy, kde můžete převážet například uhlí nebo dřevo na grilování. V zadní části se pak na vysunovací platformě ukrývají dva snadno přístupné grily. Pokud ale gril ani přívěs nepoužíváte, můžete ho snadno zakrýt pomocí speciálního krytu.
Nevšední vzhled Nissanu pak podtrhuje ještě speciální černá folie se světlým kouřem a nápisy "Smokin Titan" - což je oficiální název projektu. V podbězích se pak objevují 20 palcová hliníková kola Icon Alloy Alpha, která jsou obuta v terénních pneumatikách Nitto Terra Grappler.
Kdo sleduje nabídku Nissanu, ten nejspíš ví, že se Titan v ČR neprodává. V tomto případě nás to ale mrzí několikanásobně víc, neboť Smokin Titan bude během léta objíždět různé akce v USA a všude bude předvádět své grilovací umění. A u toho bychom docela rádi byli.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?