Automobilka Nissan přetvořila svůj vrcholný pick-up Titan v naprosto dokonalý grilovací nástroj. Díky speciální nástavbě a přívěsu si teď můžete připravit svoje oblíbené steaky nebo cokoliv jiného prakticky kdekoliv vás napadne. Kromě schopnosti grilovat je totiž Titan j přeborníkem v terénu.
Speciální projekt byl postaven na základech klasického Nissanu XD King Cab, tedy varianty s krátkou kabinou s jednou řadou klasických a jednou řadou nouzových sedadel. Jeho konverze začala kompletní přestavbou korby, kdy standardní ložnou plochu nahradila jakási "kuchyňská linka" vyrobená z hliníku, která nabídne dostatek prostoru hned pro tři kuchtíky.
Každý z nich má přitom k dispozici kompaktní skládací plotýnku Partner Steel se dvěma hořáky a brazilské dřevěné krájecí prkénko Churrasco. Součástí nástavby je také snadno dostupný dřez s nádrží na vodu, který může být v případě potřeby nahrazen chladícím boxem Yeti Cooler. Speciální mrazák ARB pak najdeme v kabině vozu, zabudovaný na pojízdné platformě místo nouzových sedaček.
To nejzajímavější na celém voze se však nachází v přívěsu. Ta má tvar standardní korby Nissanu Titan, ovšem pod touto maskou se nachází zakázkově vyrobený přívěs značky B&S Custom. Tohle opatření má zabránit poškození mechanických komponent žárem, který během grilování vzniká (stovky stupňů Celsia).
Zakázkově vyrobený přívěs ukrývá v přední části dva úložné boxy, kde můžete převážet například uhlí nebo dřevo na grilování. V zadní části se pak na vysunovací platformě ukrývají dva snadno přístupné grily. Pokud ale gril ani přívěs nepoužíváte, můžete ho snadno zakrýt pomocí speciálního krytu.
Nevšední vzhled Nissanu pak podtrhuje ještě speciální černá folie se světlým kouřem a nápisy "Smokin Titan" - což je oficiální název projektu. V podbězích se pak objevují 20 palcová hliníková kola Icon Alloy Alpha, která jsou obuta v terénních pneumatikách Nitto Terra Grappler.
Kdo sleduje nabídku Nissanu, ten nejspíš ví, že se Titan v ČR neprodává. V tomto případě nás to ale mrzí několikanásobně víc, neboť Smokin Titan bude během léta objíždět různé akce v USA a všude bude předvádět své grilovací umění. A u toho bychom docela rádi byli.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.