Rolls-Royce Cullinan svým pojetím snadno překoná nejrůznější SUV, crossovery nebo terénní vozy. Přinese vrcholnou míru luxusu, kamkoliv se s ním jeho majitel rozhodne vydat. Tím nabídne dokonalý luxus bez hranic, který dokáží nabídnout pouze konstruktéři, řemeslníci a umělci značky Rolls-Royce.
Prvními z autentických a na zakázku navržených prvků z programu Bespoke pro Rolls-Royce Cullinan jsou křesla Viewing Suite, která se vyklápějí automaticky po stisku tlačítka a byly navrženy a vyvinuty přímo u Rolls-Royce v Goodwoodu. Dvojice sedadel čalouněných nejjemnější kůží a obrácených proti směru jízdy se spolu s koktejlovým stolkem vysunuje ze zavazadlového prostoru modelu Cullinan.
Díky těmto komfortním křeslům vznikne luxusní platforma pro sledování nejzajímavějších scenérií světa, sportovních podniků nebo třeba školních sportovních dní vlastních dětí. Ať už se jedná o cokoliv, křesla Rolls-Royce Cullinan Viewing Suite zkrátka nabídnou nejlepší výhled ze všech.
„Od okamžiku, kdy jsme začali o modelu Cullinan uvažovat, jsme se zaměřili na skutečně autentický zážitek z luxusu ve stylu Rolls-Royce, který zákazníky nepřestane překvapovat a hýčkat,“ komentuje Torsten Müller-Ötvös, výkonný ředitel Rolls-Royce. „Krása křesel Viewing Suite modelu Cullinan spočívá v tom, jak přirozeně se zaměřují na ty nejmenší detaily, používají nejlepší kůži, barvou ladící s interiérem, a přitom jsou jako celek působivým kusem nábytku, který si mohou zákazníci s sebou vzít na nejvzdálenější místa. Vše ukazuje na rozsáhlé zkušenosti konstruktérů a řemeslníků Rolls-Royce, stejně jako na rozmanité možnosti programu Bespoke. Je to zkrátka krásný kus nábytku a také křesla s nejlepším výhledem.“
Tato výbava je jedinečná nejen v automobilovém průmyslu, ale také ve světě luxusu. Vychází z hlubokého porozumění životnímu stylu a očekáváním nejnáročnějších zákazníků na světě – zákazníků Rolls-Royce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?