Znáte ten typ lidí, kteří donekonečna sledují svůj oblíbený film, až se začnou považovat za jeho hlavní představitele? S podobným problémem se nejspíš potýkal i tento ruský policista, který riskoval vlastní život, jen aby zastavil ujíždějícího řidiče pod vlivem alkoholu. Přitom si však počínal téměř jako stroj T1000 z filmu Terminátor.
Kontrola řidiče Renaultu Logan, která se odehrála v ruském městě Ishim, se zvrhla v něco, co nikdo nečekal. Jakmile se totiž policisté začali přibližovat k vozu, řidič se rozhodl ujet. Jeden z policistů se však odmítl vzdát a a na strmou záď vozu naskočil.
Během několika následujících sekund se pak policista levou rukou přidržoval, zatím co pravou se snažil prolomit sklo. Po několika silných úderech na jedno místo se mu to nakonec podařilo a policista se dostal do vozu, kde řidiče zpacifikoval a přinutil zastavit (pravděpodobně stejným způsobem, jakým se dostal do vozu).
Scéna tak v mnoha lidech vyvolává vzpomínky na legendární první díl Terminátora, kde nám Arnold Schwarzenegger v roli stroje T1000 předvedl něco podobného. Tehdy se ale jednalo jen o filmové triky, zatím co tento policista skutečně riskoval svůj život. Stačilo přitom, aby řidič přišlápl plyn, párkrát s vozem zahýbal a policista mohl skončit velice ošklivě poraněn.
To se ale naštěstí nestalo, policista vyvázl bez zranění (tedy pokud se nepořezal) a řidič byl obviněn pouze z řízení pod vlivem alkoholu a odporu při zatýkání.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.