Znáte ten typ lidí, kteří donekonečna sledují svůj oblíbený film, až se začnou považovat za jeho hlavní představitele? S podobným problémem se nejspíš potýkal i tento ruský policista, který riskoval vlastní život, jen aby zastavil ujíždějícího řidiče pod vlivem alkoholu. Přitom si však počínal téměř jako stroj T1000 z filmu Terminátor.
Kontrola řidiče Renaultu Logan, která se odehrála v ruském městě Ishim, se zvrhla v něco, co nikdo nečekal. Jakmile se totiž policisté začali přibližovat k vozu, řidič se rozhodl ujet. Jeden z policistů se však odmítl vzdát a a na strmou záď vozu naskočil.
Během několika následujících sekund se pak policista levou rukou přidržoval, zatím co pravou se snažil prolomit sklo. Po několika silných úderech na jedno místo se mu to nakonec podařilo a policista se dostal do vozu, kde řidiče zpacifikoval a přinutil zastavit (pravděpodobně stejným způsobem, jakým se dostal do vozu).
Scéna tak v mnoha lidech vyvolává vzpomínky na legendární první díl Terminátora, kde nám Arnold Schwarzenegger v roli stroje T1000 předvedl něco podobného. Tehdy se ale jednalo jen o filmové triky, zatím co tento policista skutečně riskoval svůj život. Stačilo přitom, aby řidič přišlápl plyn, párkrát s vozem zahýbal a policista mohl skončit velice ošklivě poraněn.
To se ale naštěstí nestalo, policista vyvázl bez zranění (tedy pokud se nepořezal) a řidič byl obviněn pouze z řízení pod vlivem alkoholu a odporu při zatýkání.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?