Grand Tour je bezesporu zajímavým pořadem, kterému se do nového formátu podařilo přenést řadu prvků ze starého Top Gearu. Řada fanoušků si však stěžovala, že jim chybí ony legendární speciály, ve kterých se moderátorská trojice vydává do vzdálených koutů světa ve strojích, které k tomu rozhodně nebyly určeny. S koncem druhé série však končí i čekání.
Společnost Amazon, které má celý pořad Grand Tour na svědomí, totiž vydala trailer na poslední epizodu nové sezony, která bude poněkud drsnější. Trojice oblíbených moderátorů se totiž vydá napříč africkým Mozambikem, aby vyřešila jeden z nejpalčivějších problémů světa: hlad.
Jak už asi čekáte, rozhodně to nebude snadné ani seriozní. Jak už bývá zvykem, trojice si vybrala poněkud nevšední vozy. Clarkson poněkud překvapivě vsadil na rozumný terénní pick-up Nissan Navara (někde známý jako Nissan Frontier), May se vydal na cestu ve starém kombíku Mercedes-Benz 200T a Hammond usedl na motorku.
Volba posledního moderátora se však ukázala jako poněkud nešťastná, což ostatně dokládají i záběry z natáčení. Na rozbláceném podkladu totiž Hammon neustále padal, což se prý mělo projevit i na jeho zdraví a hlavně paměti. Následky neustálých bouraček a pádů si prý Hammond nic nepamatuje, jak před pár dny pronesl Clarkson.
Jak velkou daň Hammond za své rozhodnutí zaplatil se dozvíme v pátek, kdy si ti šťastnější z nás závěrečnou epizodu budou moci přehrát. Už jen z traileru se však zdá, že autoři našli velice důstojný způsob, jak se s celou druhou sérií rozloučit.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?