Klaus Bischoff, vedoucí designového oddělení automobilky Volkswagen, v rozhovoru pro Reuters prozradil, že design nových elektromobilů by měl být hlavně o jednoduchosti. Cílem má být redefinovat hodnoty automobilky pro "nový věk elektrifikace".
Designéři se tak snaží dosáhnout co nejvýraznějšího designu, který bude co možná nejjednodušší, nejčistší a zároveň zvýrazní zcela novou architekturu. Automobilka se tak chce de facto vydat cestou Apple, který se právě díky designu a sofistikovanosti odlišil od konkurence jako Samsung nebo Sony, což mu pomohlo stát se jednou z nejhodnotnějších společností na světě.
Bischoff také prozradil, že automobilka si pro nás chystá do Ženevy malé překvapení. Podle zatím dostupných informací by se mělo jednat o malý náhled na to, co nás čeká po konceptech jako byl hatchback I.D., SUV I.D. Crozz a mikrobusu I.D. Buzz.
V současné době vkládá automobilka VW do vývoje elektromobilů, nových technologií a autonomních systémů obrovské úsilí a zároveň nemalé finance (zatím se bavíme zhruba o 34 miliardách Euro). Profitovat z bateriemi poháněných modelů by však automobilka měla až kolem roku 2020.
Bischoff v závěru ještě dodal, že v současnosti zažívá zřejmě nejvíce vzrušující období své kariéry. Nyní má totiž dovoleno vytvářet věci, které by mu dříve jednoduše neprošly.