Škoda Auto se již potřetí stala absolutním vítězem studie TOP Zaměstnavatelé. Výsledky této studie, potvrzující atraktivitu Škoda Auto jako zaměstnavatele, byly stanoveny na základě průzkumu mezi více než 10 tisíci vysokoškolskými studenty.
S našimi budoucími zaměstnanci se snažíme navázat kontakt dlouho před tím, než do Škoda Auto nastoupí. Toto ocenění od studentů potvrzuje, že se nám to daří,“ řekl Bohdan Wojnar, člen představenstva Škoda Auto za oblast řízení lidských zdrojů. „Pro studenty vysokých škol nabízí Škoda Auto odborné praxe, témata závěrečných prací ale také možnost aplikovat reálné poznatky z prostředí Škoda Auto v rámci doktorandského programu. Pro absolventy je připraven Trainee program, který vyniká svou komplexností, která nemá v automobilovém sektoru v České republice obdoby,“ dodal Wojnar.
Škoda AUTO se stala vítězem sedmého ročníku studie TOP Zaměstnavatelé, která je realizována ve spolupráci s odborným garantem agenturou GfK pod záštitou Ministerstva práce a sociálních věcí, Ministerstva průmyslu a obchodu a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky.
Výzkumu se účastnilo přes 10 tisíc vysokoškolských studentů od prvních ročníků bakalářského studia až po poslední ročníky studia doktorského. Škoda Auto získala již potřetí titul Jasná volba pro absolutního vítěze s nejvyšším počtem hlasů a také zvítězila v kategorii Automobilový a strojírenský průmysl.
Toto významné ocenění je potvrzením atraktivity Škoda Auto jako zaměstnavatele. V této pozici se odráží dlouhodobá podpora vzdělávání na vysokoškolské i středoškolské úrovni, kterou Škoda Auto poskytuje učilištím, školám i univerzitám po celé České republice. Škoda Auto také provozuje odborné učiliště a založila vysokou školu. I díky této rozsáhlé podpoře vzdělávání proudí každý rok do mnoha různých oddělení automobilky desítky nových pracovníků.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?