Škoda Auto se již potřetí stala absolutním vítězem studie TOP Zaměstnavatelé. Výsledky této studie, potvrzující atraktivitu Škoda Auto jako zaměstnavatele, byly stanoveny na základě průzkumu mezi více než 10 tisíci vysokoškolskými studenty.
S našimi budoucími zaměstnanci se snažíme navázat kontakt dlouho před tím, než do Škoda Auto nastoupí. Toto ocenění od studentů potvrzuje, že se nám to daří,“ řekl Bohdan Wojnar, člen představenstva Škoda Auto za oblast řízení lidských zdrojů. „Pro studenty vysokých škol nabízí Škoda Auto odborné praxe, témata závěrečných prací ale také možnost aplikovat reálné poznatky z prostředí Škoda Auto v rámci doktorandského programu. Pro absolventy je připraven Trainee program, který vyniká svou komplexností, která nemá v automobilovém sektoru v České republice obdoby,“ dodal Wojnar.
Škoda AUTO se stala vítězem sedmého ročníku studie TOP Zaměstnavatelé, která je realizována ve spolupráci s odborným garantem agenturou GfK pod záštitou Ministerstva práce a sociálních věcí, Ministerstva průmyslu a obchodu a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky.
Výzkumu se účastnilo přes 10 tisíc vysokoškolských studentů od prvních ročníků bakalářského studia až po poslední ročníky studia doktorského. Škoda Auto získala již potřetí titul Jasná volba pro absolutního vítěze s nejvyšším počtem hlasů a také zvítězila v kategorii Automobilový a strojírenský průmysl.
Toto významné ocenění je potvrzením atraktivity Škoda Auto jako zaměstnavatele. V této pozici se odráží dlouhodobá podpora vzdělávání na vysokoškolské i středoškolské úrovni, kterou Škoda Auto poskytuje učilištím, školám i univerzitám po celé České republice. Škoda Auto také provozuje odborné učiliště a založila vysokou školu. I díky této rozsáhlé podpoře vzdělávání proudí každý rok do mnoha různých oddělení automobilky desítky nových pracovníků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.